mallorca i april??
ngn som vet hur vädret är på mallorca i april?
funderar att åka till alcudia den 12 april en vecka.. men vill ju kunna bada å sola å så..
ngn som vet hur vädret är på mallorca i april?
funderar att åka till alcudia den 12 april en vecka.. men vill ju kunna bada å sola å så..
Sola går nog men bada är tveksamt....
Jag var där i mitten av april och då var det ganska varmt på dagen. Vi hade tur och det var sol hela veckan (skulle gissa på 18-20 grader), men vi badade inte.
ok..
vi har bestätm att åka början av maj istället.. den 3 kanske.. är de varmare då tror du?
jag har varit på mallis första v i maj o havet är för kallt för att bada i, pool går nog men den på vårat hotell var inte uppvärmd så det blev kanske 18grader i den på dan
ok.. då får de nog bli cran canaria istället då.. fast då blir de ju gesnt 3000-5000 dyrare..
ja, vill ni bada är medelhavet ett osäkert kort i början på maj..möjligt att det är lite varmare på cypern och i turkiet
ja..
nu har jag kollat lite på cran canaria istället.. kan få samma pris där visa veckor..
Det blir nog bättre med Gran Canaria om huvudsyftet med resan är sol och bad . Kolla gärna att poolen är uppvärmd, på hotellet.
Annars är Mallis jättefint på våren, men då för vandring m.m.