Lätta cellförändringar
Hej! det är så här att jag har för ett par månader fått reda på att jag hade cellförändringar av lätta graden stod det i mitt brev. För en vecka sen var jag och gjorde kolposkopi och fick också göra en biopsi. Efter det så har jag vart mer rädd än innan, även om läkaren försäkrade mig att det inte var cancer. Jag försöker tänka att han borde ju ha sett om det var det. Men jag kan inte släppa att det nu från analysen från biopsin skulle kunna visa sig vara nåt ännu värre. Har läst på nätet att det efter en sån undersökning kan visa sig vara det. JAg skulle vilja höra från er som vet och har varit med om det här förut. Jag är verkligen livrädd och stundtals helt säker på att jag har cancer. Min mamma dog av lungcancer för ca ett år sedan och hennes sista tid i livet passerar som i revy för mig. Jag har dessutom vart i kontakt med läkare sista tiden för att jag har ont i ena sidan av livmodern och fått blödningstrassel, men de har inte kunnat hitta nåt fel. Den sista som gjorde ett vul sa att hon trodde att det berodde på att jag var stressad och har fått fördröjd ägglossning. det känns som jag håller på bli galen ibland.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 21:53
Idag fick jag veta att det inte var värre än att jag hade just lätta förändringar efter vävnadsprovet och de t känns så himla skönt. Tack till alla er som svarat.