• Anonym

Hur fick du reda på om din partner varit otrogen???

läst många trådar om hur fel det är att kolla upp sin partner genom att snoka i mobil och dylikt. Jag gjorde aldrig det innan heller, men efter ett tag när det känndes att något var fel mellan mig och min kille kollade jag så ofta jag fick en chans. Ibörjan hittade jag inget, men efter ett tag gjorde han ett misstag.. Fick reda på att han varit otrogen mot mig med flera olika tjejer. Hade jag litat på hans ord och INTE kollat så skulle jag fortfarande inte vetat... Så hur fel det än är så är jag glad att jag gjorde det.

Men min fråga är till er som INTE snokat, utan litat på er partners ord, HUR har ni fått reda på om h*n varit otrogen??

• Svar på tråden Hur fick du reda på om din partner varit otrogen???
  • sessan

jag klev rakt in i sovrummet och..hmmm...ja där låg dom...flera ggr kom jag på han. min andra man blev pappa, hmm där behövdes inga fler bevis

• Chantelle

jag hade det på känn för mitt ex började bete sig så konstig å så muckade han till sig gräl och var borta flera timmar .. en kväll så hade han fått mess av en kolega att komma över å se på film (en tjej), han stack dit å kom inte hem förs halv fem nästa dag på morron .. han sa att han hade somnat i fotöljen .. ha.... kände då att allt va galet ..
    sen så skulle han å han killkompis festa å då fragde han om jag kunde vara hos min mor.. visst sa jag .. men sen kända jag att de va skumt för han skickade mess om jag kunde även sova hos henne.. =/ jag sa till min mor att jag ville hem messade då till honom att jag kommer hem å sover skyllde på lite dittan å dattan .. han skrek då att jag förstör allt för honom jag är fan sjuk i huvet å bla bla bla bla.. allt de där.. men jag åkte hem .. då hade han gjort slut i telefon kan jag påpeka .. men när jag kommer ini min lägenhet så kysser han den tjejen (kolegan) framför mig å smeker hennes ben .. gissa om jag slängde ut allihopa!!!! sen fick man mess om varför jag va så konstig? ha ha ha . å så skulle han fundera hur vi skulle ha det . jag bad honom dra.. på de sättet så fick man veta .. man hade det bara på känn..

• Anonym

(ts)

chantelle-- herregud, vilket svin!!! Jag antar att sanningen alltid kommer fram förr eller senare, men jag hjälper det hellre lite på vägen så att det blir förr ISTÄLLET för senare... det jag menar är att om ni snokat lite så hade kanske ni fått reda på sanningen innan det gått så lång tid???
    Nu menar jag inte att man ska snoka alltid i förebyggande syfte, men som sagt, man känner på sig att nått är fel, och då brukar det ofta stämma. Jag kan inte nöja mig med den känslan, jag måste ta reda på fakta till varje pris....

• Chantelle

jag kan inte påstå jag mådde bra den kvällen spydde som bara den ... =( gick ner i vikt en massa under veckorna som gick .. har aldrig mått så dåligt .. men men .. jag är glad att han inte längre finns i mitt liv så . för en sak glömemr jag inte han sa även då att han behövde socialt liv . men jag då??? jaja där märkte man vem som va sjuk i huvet .. å han ville ha mig till baka nu ett tag men jag sa aldrig .. har en sambo nu å han har varit med om otrohet så han vet hur det känns .. han skulle inte göra en sån sak .. han blev riktigt sårad av sitt ex..

• MissLizard

För 12 år sedan var jag tillsammans med en kille som var otrogen mot mej hela tiden vi var tillsammans (ca. 2 år) ... det här var ju innan mobiltelefonerna var något som alla hade ....

Första gången jag misstänkte nått, var att det var nått mellan min sk. bästa kompis och min dåvarande ... så jag ställde honom mot väggen och blandade in en himla massa kompisar i det där (både hans och hennes) ... så tillslut erkände dom båda ...

Det tog slut ett tag, så vart vi tillsammans igen ... jag fick klamydia två ggr ... och sista gången jag såg honom var när hans andra flickvän kom hem till honom när jag var där (han var å spela fotboll) ... och vi pratade ... killen kom hem, jag gav honom en örfil ... sen dess har jag aldrig sett honom ...

Men honom märkte jag ett mönster ... när han började fråga mej om JAG var otrogen mot honom, då var han med andra ...
    ... och så bedyrade han mej sin kärlek ... sa att han ville ha barn med mej och prata om giftemål och sånt ...

Jag fick nått slags sjätte sinne där så jag märkte ju direkt när han var otrogen ... och det hängde med sen också ... träffade en kille nått år efter, som var likadan ... och körde med samma grej ... jag fattade på en gång och dumpade honom ....

• Anonym

Jag hade en känsla av att nåt var fel..
    Han var ute mycket och kom hem jättesent - typ halv sex på morgonen.
    En morgon när han sov kollade jag SMS'en i hans mobil. (Jag VET att man inte gör så..) och där var det flera kärleks SMS från en och samma tjej..."Längtar efter dig" "Tänker på dig" mm
    Inte så svårt att lägga ihop två och två...

• Chantelle

anonym.. behövs det fler bevis?? .. synd att du inte sett vad han svarat då ..men jag skulle ta det som han är med en annan efetrsom han är ute å "ränner" ..........

• Anonym

(TS)

Det är nog det värsta man kan utsätta någon för
    Innan jag hittat beviset och bara hade en känsla så räckte det för att få mig att tappa greppet toltalt. Blev rejält deprimerad och tappade 10kg på kort tid. Så när jag hittade beviset var det ändå en lättnad, för då vet jag att jag hade rätt, så jag kunde gå vidare. Kunde inte göra slut förrän jag visste säkert.

Jag kommer inte att tveka att snoka igen med nästa kille om känslan finns där, hur fel det än är tänker jag aldrig låta någon få mig att må så igen!

• Chantelle

det är inte värt att må så dåligt .. exet sa att de inte va nått då jag frågade förut då .. men vem säger jaaa.. heh .. om jag skulle få sånna konstiga känslor igen så skulle jag kolla ..... jag gick ner 20kg . men hade verkligen svårt med maten sen =/ men de har som sagt gått över nu =)))

• Anonym

(TS)

De killarna (och tjejerna) som gör så, de kan inte ha något som helst samvete! De står och ser på när den de säger att de älskar bokstavligt talat håller på att gå under, ändå så fortsätter de! Jag kommer aldrig någonsin att göra så mot någon annan, hur lite känslor jag än må ha för dom...

Svar på tråden Hur fick du reda på om din partner varit otrogen???