• Anonym (Mannen)

Underkläder

Tänkte köpa underkläder till min fru i födelsedagspresent.
    Tjejer, vad tycker ni om att få underkläder av era män?
    Var ska jag handla någonstans? Va inne på HM idag och tyckte de va rätt jobbigt då det va så mycke småtjejer som svassa runt där. (Är själv 33)
    Var köper man annars inte allt för jätte dyra och lyxiga underkläder?
    Tips tack!

• Svar på tråden Underkläder
  • Alphamale

Kul vet hur du menar hahaha
    ¤jävla gubbe vad går du här och sniffar för¤

• Anonym (Mannen)

hahaha precis min känsla!

• Anonym (Mannen)

ja det hade ju varit en idé om man hade haft tid att beställa... är ute lite i sista stund med detta dock. :(

• Katja77

Lindex brukar ha mycket underkläder att välja på. Sen finns det ju lite "specialaffärer" men där är det lite dyrare.

• Anonym

Kapphal har rätt fina å sexiga underkläder samt där är det inte så mycke småtjejer :)

• Jambosana

Oups har fina underkläder liksom Twilfit. Kolla storlekarna och BH-modellen bara. Gå på något du vet att hon gillar i stil och form.

• ict

Bor du nära Sthlm så finns ex.vis Details som är en mindre butik, men, har troligen rätt mycket. Finns andra runt Sthlm- runt St.Eriksgatan, Fridhemsplan...vad jag hört.

• timri

Är ju trevligt att få i present.

Nu vet jag inte var du bor men i Stocholm så finns Details som någon nämnde dom har ett bra utbud, Åhlens City har väldigt mycket underkläder. Sedan har Triumph egna småbutiker runt om i landet med väldigt snygga underkläder, min favoritbutik att handla i

Svar på tråden Underkläder