• Anonym

Sexbutik på nätet??

Någon som vet om en bra sida som säljer billiga, bra saker och som skickar hem beställningen fort?
    Tacksam för alla svar

• Svar på tråden Sexbutik på nätet??
  • Anonym

Billigare.. har inte så mkt pengar.. vill köpa en liten analplugg och en hi-tec stav..

• Linna1

det finns ju andra ställen men jag kommer inte riktigt ihåg vad dom heter, sök lite på internet så kanske du hittar..

• Sin

Jag blev glatt överraskad av hemsex.se. Låg flera hundra kronor billigare på vissa saker än exempelvis kondomeriet (som för övrigt är bland Sveriges dyraste). Jag beställde grejer på fredagen, och på tisdagen hämtade jag paketet.

• Anonym

någon mer?
    *puffar*

• Anonym

Pröva med www.martinshop.se
    vet inte om de är billigare men de har mycket grejjer, diskreta paket som levereras ganska snabbt.

Lycka till !

• mia1980

www.lustgården.se

vet inte hur dom är om man jämför priser med andra men dom har massor med saker att välja på.

• Pirran

www.lustjakt.se...rekommenderas!

• Della

Jag har beställt från lustjakt.se för någon vecka sedan och det gick fort och smidigt att få grejen! Så jag rekommenderar dem.

• linda87

www.erotic-orion.se (kan behöva byta orning på orden) Jättebra sajt :) hyfsat billiga på så väl leksaker som fetichkläder /leksaker.....:) Kan beställa katalog med!

Svar på tråden Sexbutik på nätet??