Sexbutik på nätet??
Någon som vet om en bra sida som säljer billiga, bra saker och som skickar hem beställningen fort?
Tacksam för alla svar
Någon som vet om en bra sida som säljer billiga, bra saker och som skickar hem beställningen fort?
Tacksam för alla svar
kondomeriet.se.. är själv återförsäljare för kondomeriet, bra grejor!!
Billigare.. har inte så mkt pengar.. vill köpa en liten analplugg och en hi-tec stav..
det finns ju andra ställen men jag kommer inte riktigt ihåg vad dom heter, sök lite på internet så kanske du hittar..
Jag blev glatt överraskad av hemsex.se. Låg flera hundra kronor billigare på vissa saker än exempelvis kondomeriet (som för övrigt är bland Sveriges dyraste). Jag beställde grejer på fredagen, och på tisdagen hämtade jag paketet.
någon mer?
*puffar*
Pröva med www.martinshop.se
vet inte om de är billigare men de har mycket grejjer, diskreta paket som levereras ganska snabbt.
Lycka till !
www.lustgården.se
vet inte hur dom är om man jämför priser med andra men dom har massor med saker att välja på.
www.lustjakt.se...rekommenderas!
www.lustgarden.se utan å så funkar det bättre
Hmmm.. Heter den inte www.sexliv.com tro. En bra och rolig sida!
Ekorren.
Kolla på www.tradera.com förresten. Där såg jag att de säljer en massa sexleksaker och även analpluggar! Här till exempel.
www.tradera.com/auction/Intimleksaker/aid_15098631
Ekorren igen.
Lastbryggan.com har väldigt mycket grejer och snabba är dom. Väldigt diskret också!
Jag har beställt från lustjakt.se för någon vecka sedan och det gick fort och smidigt att få grejen! Så jag rekommenderar dem.
www.erotic-orion.se (kan behöva byta orning på orden) Jättebra sajt :) hyfsat billiga på så väl leksaker som fetichkläder /leksaker.....:) Kan beställa katalog med!
www.himmelriket.se
Jag har dock inte handlat från detta företaget med dom har bra produkter.