11-mån och slog i munnen och är nu "svart" uppe vid tandköttet....
gjorde en grej idag som jag lovat mig själv att aldrig göra...samvetet spökar rejält!!!!
min 11månaders sov i min säng, stora killen kommer in..har kissat på sig på morgonen....springer fram o tillbaka mellan badrummet och sovrummet...lillen sover gott..hinner tvätta av stora killen och få på kläder mellan mina varv...han går in i sovrummet och så hör jag att lillen är vaken, stora killen säger "joel vaken nu, gå in till han?"....gå in du svarar jag och ska sen "BARA"....
kommer in i sovrummet, ser lillen sitta på kanten av sängen och han vänder sig om för att krypa iväg...bara det att sängen tar slut!!!!
han slog i munnen och det blödde lite från läppen, blev en fläskläpp oxå...
sen på em ser jag att han är som svart upptill...på tandköttet. "över" framtänderna....dessa har inte spruckit genom ännu, men han har varit lite svullen så de är säkert på gång...han har 2 fram nertill...
men detta svarta...vad tusan är det????? ringde till läkaren men de sa att det var bara att avvakta...på vaddå?????
¨nån som vet vad som kan ha hänt!!???
och snälla...inga moralkakor...har tillräckligt ont i magen av ångest som det är....
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 09:59
Jag vill återigen tacka er alla som svarade på mitt inlägg!!!! jag ringde igår till tandläkaren som inte trodde det skulle vara nån fara i och med att det svarta försvunnit, var troligen blodutgutelse eftersom han var svullen innan av tänder som var på gång...och eftersom han äter och dricker och inte verkar ha ont så var det bra...men jag fick naturligvis komma endå om jag ville...
ska hålla koll under 1 vecka och se hur det blir....
sen ringde jag försäkringsbolaget som tyckte det var så bra att jag ringde in och anmälde...
..och detta hade vi verkligen inte ens tänkt på!!!!!!!!
så TACK TACK igen!!!!!!
*kram*