• Anonym (sorgsen)

Vilken drog kan han gå på?

Jag menar man beter ju sig inte riktigt lika dant  med alla droger..

jag har såna funderingar angående min bror..jag vet han tar något misstänker starkt amfetamin,läste ett inlägg angående amfetamin och beteendet stämmer in..men finns det nån annan drog som man beter sig likadant på som när man tar amfettamin?
    så här beter han sig..han blir väldigt plockig,pratar mycket,vinglig,munter,sen så få han dimmiga ögon,undviker blickar.(fast det gör väl i stort sätt de flesta kanske)men jag kan inte komma på att han få stora ögonpupiller,har för mig att han har små smala kalla ögon..

• Svar på tråden Vilken drog kan han gå på?
  • Anonym (fyfasen)

Skulle säga amfetamin men det kan vara såååå många olika ändå.

• Anonym (Filkand)

En härlig pilleråkning kan nog säkert ställa till det så där oxå, små pupiller är ju ett relativt bra kännetecken för det. Även en del av dom andra symptomen du beskrev.

• Anonym

benzo
    opiater

får man små jävla pupiller av, glansiga ögon..

• Anonym (bitte)

Det är ej alla som får stora pupiller av att ta amfetamin. Vinglig ? inget utmärkande för den drogen. Skulle tro att han pillrar nåt.Men hur blir han lite "senare" ? humörsvängningar, vakenhet i dygn för att sedan sova "i en vecka" och personlighetsförändringar tillhör däremot den drogen.

• Anonym (Love)

Jag tror att det e amfetamin.... alla människors ögon reagerar olika... har både sett extremt stora pupiuller, även raka motsattsen...

• happy pearly

Anonym (sorgsen) skrev 2008-02-22 19:45:02 följande:

Jag menar man beter ju sig inte riktigt lika dant  med alla droger..jag har såna funderingar angående min bror..jag vet han tar något misstänker starkt amfetamin,läste ett inlägg angående amfetamin och beteendet stämmer in..men finns det nån annan drog som man beter sig likadant på som när man tar amfettamin?så här beter han sig..han blir väldigt plockig,pratar mycket,vinglig,munter,sen så få han dimmiga ögon,undviker blickar.(fast det gör väl i stort sätt de flesta kanske)men jag kan inte komma på att han få stora ögonpupiller,har för mig att han har små smala kalla ögon..
    Jag tror också att de är amfetamin, min man missbrukade de i många år. Han fick inte allti stora pupiller han heller,men annorlunda ögon och blick fick han alltid. Dom ögonen glömmer jag aldrig, trots att han är nykter sen länge. Man lär sig så många olika kännetecken med tiden. Min man va speciallist på att dölja,trodde han iallafall. Men jag såg de alltid.
  • saxen2

Jag röstar på benzo eller braj.

• Mextrates

Det finns även en drös lagliga preparat med allehanda verkan.

Beskrivningen passar dock in på cannabis.

Svar på tråden Vilken drog kan han gå på?