• Sallybally

Billiga babytillbehör??

Hej!

Tänkte bara kolla upp om det finns något annat ställe liknande Babyland eller Ikea, som säljer lite billigare babygrejer???

Babyland är kanske inte så billigt, men det som är bra med dem är deras kampanjer.

Någon som vet andra ställen??

Här kan vi även informera varandra om kampanjer/erbjudanden i olika affärer!

Omnia vincit amor - Jag älskar min Daniel
  • Svar på tråden Billiga babytillbehör??
  • Prinsessan Viktoria

De har på senaste tiden haft mkt rea på bebiskläder på HM i globen shopping och haninge, även exit butiken i haninge.

finns en hel del att fynda på bla laredoute och ellos...

är du ute efter ngt speciellt?

Vi har en Oliver i min mage=)...BF 2008 04 17...
  • Albin 080509

du har ju gekås i ullared...om du inte bor allt för långt bort=)

Jag Är Gravid i vecka 31 med en liten *POJK*
  • devega

jag var på gekås nån månad innan bf och hittade väldigt bra och mycket grejjor. bla lakan till vagn och spjälsäng (ca 10-20 kr/st), spjälskydd (100 kr), kläder, haklapp och filtar. man vet ju aldrig riktigt vad de har inne, men det finns alltid nåt man behöver.

• Sallybally
    Prinsessan Viktoria skrev 2008-02-23 00:17:29 följande:
    De har på senaste tiden haft mkt rea på bebiskläder på HM i globen shopping och haninge, även exit butiken i haninge.finns en hel del att fynda på bla laredoute och ellos...är du ute efter ngt speciellt?
    Nä, inget speciellt. Allt möjligt typ...

Alltifrån bilstolar till babykläder...

Vet iaf att dem har kampanj på Babyland nu, fram tills den 6e.
  • Sallybally
    devega skrev 2008-02-23 15:53:52 följande:
    jag var på gekås nån månad innan bf och hittade väldigt bra och mycket grejjor. bla lakan till vagn och spjälsäng (ca 10-20 kr/st), spjälskydd (100 kr), kläder, haklapp och filtar. man vet ju aldrig riktigt vad de har inne, men det finns alltid nåt man behöver.
    Ja, dit skulle jag vilja åka... Men det ligger rätt långt ifrån där jag bor. Bor i Köpingebro, utanför Ystad.
  • devega

Jag bor i Lund och det tog ca 2 timmar härifrån till Ullared. Man får ta en heldag eller som vi ska göra nu i april, hyra en stuga och ta en minisemester i närheten av Gekås!

Sallybally skrev 2008-02-23 23:11:11 följande:
    Ja, dit skulle jag vilja åka... Men det ligger rätt långt ifrån där jag bor. Bor i Köpingebro, utanför Ystad.
Svar på tråden Billiga babytillbehör??