Jag tror alla har dessa funderingar någon gång. Jag och min sambo kommer jätte bra överens, trivs väldigt bra ihop, umgås hela familjen på helgerna (han jobbar borta på veckorna) Ja vi rullar på som vilken familj som helst. Men lite då å då blir jag "uttråkad" det känns som om allt går på rutin och är vardag. Vi har nu vart ihop i snart 6 år och jag älskar honom men, kärleken är ju ändå inte detsamma, men så blir d väl kankse me vilket förhållande som helst efter några år? Det jag ofta går å grubblar på är om jag i ett annat förhållande skulle visa mer känslor, alltså vi visar känslor, har sex varje helg (han jobbar som sagt borta på helgerna) och säger varje dag att vi älskar varandra osv Men i början av förhållandet va man ju så där pirrigt förälskade och kysstes gjorde man ofta. Nu Pussas å kramas vi inte lika spontant det blir mest när vi säger hejdå till varandra och när vi har sex, lite mys i soffan brukar d väl bli men oftast sitter vi i en varsin soffa å umgås å har det trevligt. Ibland känns d nästan som om vi skulle vara bästa vänner å inte ett par.
Min största fundering är ju som för d flesta andra, är gräset grönare på andra sidan? Lr blir allas förhållanden vardag å rutin efter en tid? Jag trivs jätte bra ihop me min sambo och jag kan inte egentligen se mig me någon annan men jag saknar ändå den där pirriga känslan som man hade i kroppen. Den pirriga känslan e kanske inte något att sträva efter? va vet ja men den försvinner kanske för de flesta par efter ett tag? Men när ja ser på vissa av mina vänners förhållanden är dom såå kärleksfulla även fast dom har vart ihop en lång tid, så är det så ett förhållande ska vara eller blir de flestas förhållanden vardag efter ett tag?
Det konstiga är att jag sitter här å skriver att jag saknar att alltid ha det såå förbaskat kärleksfullt me en massa pussar å kramar men ändå känner jag inte att jag har behovet att klänga på min sambo hela dagarna, jag saknar honom när han e borta å vill umgås me han hela tiden när han e hemma men ändå känns d ändå inte på samma sätt längre.
Ursäkta allt mitt babbel, jag vet inte riktigt vart jag vill komma har så svårt att komma fram till vad jag vill ha sagt. Men jag känner att jag har en rädsla för att aldrig mer få känna mig sådär nykär å "galen" igen men så kanske många känner även fast de har toppen förhållanden?
Ja dela gärna me er av era erfarenheter, jag är spec nyfiken på hur kärleksfulla ni är som har levt ihop i ett antal år.