• Maraschino

Bonbon land i Danmark?

Någon som varit där och vill ge oss lite tips och tankar om det!? Funderar på att lägga årets barnsemester ditåt men vill gärna ha lite komentarer om stället först!!

Är det bra, roligt, tråkigt, eller hur upplevde ni det!!?? Barnen är 9, 2 och en bebis.

• Svar på tråden Bonbon land i Danmark?
  • isisisis

Det är rätt kul.
    Det är inte så dyrt heller.
    Ett inträde,och sen åker du så många gånger du vill.
    Sedan har du även med dig din egen mat,det finns bord och stolar överallt,så alla har med sig egen matsäck.
    Inget man behöver skämmas för.
    Lite lång resväg såklart

• Maraschino
    isisisis skrev 2008-02-23 12:20:05 följande:
    Det är rätt kul.Det är inte så dyrt heller.Ett inträde,och sen åker du så många gånger du vill.Sedan har du även med dig din egen mat,det finns bord och stolar överallt,så alla har med sig egen matsäck.Inget man behöver skämmas för.Lite lång resväg såklart
    Resvägen spelar ingen roll, förra året var vi på Eurodisney!! Då bodde vi i en by tre timmar därifrån!

Vi var på legoland året innan och där bodde vi i Veijle, blev mycket biligare än att ta ett paket med hotell..
  • HelenS

Nej, men jag haqr funderat på det ett par gånger. Kanske blir det till sommaren.

Så jag hjälper till med en lite puff!

• GussanGos

Jag har varit där flera gånger. Vi började åka dit när jag var rätt liten och sen har jag fortsatt varit där med kusinbarn och så. Jag minns att jag tyckte det var skitkul när jag var liten, och kusinbarnen har haft jättekul varje gång vi varit där. Det finns hoppborgar och man får göra eget godis och allt möjligt. Det är festligt där så jag tycker absolut ni ska ta en tripp dit =)

Svar på tråden Bonbon land i Danmark?