Sveriges värsta bilförare :-)
Har ni sett de programmet?
Alltså har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv, som när jag tittar på det..
Allvarligt dom borde ju inte få tillbaka sina körkort någon av dem..
Skrämande egentligen..
Har ni sett de programmet?
Alltså har nog aldrig skrattat så mycket i mitt liv, som när jag tittar på det..
Allvarligt dom borde ju inte få tillbaka sina körkort någon av dem..
Skrämande egentligen..
det värsta är att det finns ju minst 20 såna i varje stad - livsfarligt!
dödsmaskiner som bara väntar på att pricka oss när vi är ute och går, folk klagar på att vägverket är hårda vid uppkörningar, men det är dom med all rätt, folk blir ihjälkörda för ofta!!!
Jag läste om det i tidningen och jag blir mest rädd och förbannad. Har folk ingen självkritik? Han som kraschat 30 bilar, hur fan kan han ge sig ut i trafiken med gott samvete?
Ja jag menar de se bara på den unga tjejen Emelia?? hon släpper ju faan ratten så fort hon blir rädd
läskigt att folk är så egoistiska "jag kanske inte kan köra så bra, men va fan jag fick ju körkortet..."
Jag blir galen på sånt!!!
Kan inte förstå hur dom kunde fått sitt körkort en gång, mutade dom uppkörningsläraren på ngt sätt kanske?
Frågan är ju hur mkt som är sant och hur mkt de "spelar" för att vinna
Andra frågan är hur dessa människor ( om dom nu är så dåliga som tv vill påskina ) har fått sina körkort, hur klarade dom uppkörningen
Oh Hjälp!! Emelia bor ju där jag bor!!! *iiiii*
Bäst att passa sig!
Ja hur i hela friden klarade dem det??? Jag tror att de spelar över en aning, jag hoppas verkligen det!!
ja håll dig inne, skulle jag ha gjort
haha jag döör dom är ju helt otroliga!!
Hur kan Emelia tro att hon ska få åka hem??? Det är ju något hon tror efter varje avsnitt, hon gör ju inget annat är sitter och fnittrar när hon kör.
Har en vän som tror hon kör bra, tror hon har ungefär samma klass som Emelia om inte min vän är värre ändå.
ärligt talat jag VÅGAR inte åka med denna person fast hon har haft körkortet i 4½år. Senaste gången jag åkte med henne från mataffären som ligger knappt 2km härifrån så gjorde hon en omväg på 6-7km för att slippa trafikljus m.m. o på den vägen var hon p åväg att krocka 3-4ggr.
Borde nästan ha anmält henne till detta program för hon hade nog blivit den värsta av dom. O det e inte för att vara elak, hon måste träna helt enkelt.
Ja Emelia är verkligen dålig. Fortsätter hon som nu kommer det ju bli hon som blir kvar sist, HELT KLART!!
Dels kan hon ju inte manövrera bilen och så har hon ju så taskig inställning, verkar som om hon inte tar bilkörning på allvar utan bara tramsar.
Undra om hon släpper ratten när hon är ute i trafiken på riktigt!!
dom borde verkligen vinna körlektioner istället för de andra grejerna!
Inte konstigt att det sker så många olyckor i trafiken när det finns såna här människor, jag är helt förstummad!
Undrar vad de körlärarna som godkände dessa människor tänker nu?
Maria mutade sig till sitt körkort, det har hon ju själv sagt.
Hon klarade inte uppkörningen - men mutade karln så hon fick kortet ändå.
Vi har pratat om att spela värre än man är.
Tror ni verkligen man klarar det?
Vi tror inte det.
Tänk att sitta "själv" i bilen. Man blir ju "själv" eftersom man inte tänker på kamerorna. Och så köra runt och greja på och klara uppdrag.
Då tror jag man gör det man ska och inte tänker på att "spela över".
Herregud, Emelia GLÖMDE ju att ha koll på äggen också i slalombanan.
De hade ETT uppdrag - ha koll på äggen och kör banan.
Hon klarade inte det.
Resultat = hon var skitnöjd att hon körde snabbare än Snappe (eller vad han nu heter).
Inte ett ord om att hon borde ha haft äggen i behåll.
Tycker om det här programmet! Fast det är ju skrämmande att de här människorna faktiskt finns ute i trafiken, och att många, många andra som inte heller kan köra också finns i trafiken!!
På ett sätt tycker jag synd om Emelia.. alltså tjejen har ju ingen verklighetsuppfattning alls! "det gick bra, jag körde ner i parkeringen och upp tillbaks som man skulle göra".. jo, men man skall inte köra in i väggen och förstöra bilen samtidigt!
Äh, tror Emelia skulle klara sig mycket bättre utan sin fnittriga mamma. Man undrar ju vem av dem som är mamma ibland..
Är det någon som fattar varför de lottade ut bilen just igår????
Trodde slumpen skulle avgöra vem som fick den!
Jag har ju inte sett programmen, men alltså ÄR det som ni beskriver? Det låter ju helt horribelt!
Vad ska dom i trafiken att göra? Vad är det som gör att de är så kassa? Handlar det om nån slags köra-bil-dyslexi eller vad tror ni? Jag menar, om man haft körkort så länge att man hunnit krascha trettio bilar, borde man inte lärt sig nåt då, om så än bara på rutin?
Malin: Fanns fyra vinster som var bättre än de andra. De andra tre hade gått, så det var ganska uppenbart att det bara var bilen som fanns kvar.