• gabriella83s mamma

Hjälp mig hitta affärer/länkar med omlottröjor för nyfödd baby

Det är inte klokt så litet utbud det är på babykläder egentligen.Jag söker enkla omlottröjor som fanns förr.Varför är det så svårt att hitta en affär som säljer sådana tröjor i strl.56 ?
    Har ni nåt tips?Det är bråttom...Tack på förhand/Susanne

• Svar på tråden Hjälp mig hitta affärer/länkar med omlottröjor för nyfödd baby
  • Linda1976

Pop och Åhléns

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • gabriella83s mamma

Jättefina babykläder,men tyvärr sålde dom inte omlottröjor..
    Tack iallafall

• Linda1976

Konstigt att pop inte har, det har de ju alltid haft.

Åhléns egen serie i randigt har det garanterat iaf!

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • gabriella83s mamma

Bara bodysar som du knäpper i skrevet tyvärr,jag ringde och frågade...Tack i allafall/Kram

• Anksan

oj nä ag tänkte fe. omlottbodies har de. inte tröjor nä.

• Tygtiiger

HM brukar ha tvåpack vita omlotttröjor med knyt.

Men jag förstår varför de inte säljer sådant, det är ju fantastiskt opraktiskt! Under hängselbyxor glider det upp och korvar sig och till vanliga byxor lämnar det en STOR glipa. Enda användningsområdet jag vet är som kofta - men då köper jag hellre en kofta Men sött, så jag hade med mig omlotttröja till sonen till BB och där var enda gången den användes.

Om du gillar att sy så hade tidningen Ottobre enkla mönster på omlotttröjor från stl 40 - 86 i förra numret.

• DenDär
    Svar på #7
    Anksan skrev 2008-02-23 21:24:32 följande:
    oj nä ag tänkte fe. omlottbodies har de. inte tröjor nä.
    Jag tänkte åxå fel, tänkte med på bodys... sorry
  • Marie79

Petit bateau har jätte söta omlott tröjor. Kan köpas på NK i sthlm eller beställas på ex www.laredoute.se/ finns säkert på fler ställen:)

Svar på tråden Hjälp mig hitta affärer/länkar med omlottröjor för nyfödd baby