• ska jag

gravid och fått i mig starka mediciner, hjälp!

Hej
    jag undrar vad som kan ha hänt med min bebis när jag har tagit
    2 st 0,5 mg xanor
    2 st 7,5 mg imovane
    2 mg theralen.
    jag är i v 15, snart 16

behöver verkligen veta vad som kan ha hänt

• Svar på tråden gravid och fått i mig starka mediciner, hjälp!
  • Helheim

Ring sjukvårdsupplysningen !!!!!!!

• MrsSn0w

Du får nog gå in på Fass.se och läsa om just dessa läkemedel

~ Liam 07~09~15 ~
  • Helheim

Varför tog du dem förresten?

• Dimitra

Eller läkemedelsupplysningen, de har öppet dygnet runt de med. Tfn: 0771-450450.

Felet med vår värld är att de dumma är så säkra på sin sak och de kloka så fulla av tvivel.
  • MrsSn0w

Så här står det i Fass om Xanor

Graviditet

Risk finns att fostret påverkas. Rådgör därför alltid med din läkare före användning av Xanor/Xanor Depot under graviditet.

~ Liam 07~09~15 ~
  • Anonym

Tror att det är bättre att du ringer 1177 (sjukvårdsupplysningen) än sitter här och ställer frågor.

• aronnax

Är du NÅT rädd om ditt barn så ringer du sjukvårdsupplysningen och GÖR ALDRIG OM DET!

• MrsSn0w
    Imovane

Risk finns att fostret påverkas. Rådgör därför alltid med din läkare före användning av  under graviditet

Theralen

Rådfråga din läkare eller farmaceut innan du tar något läkemedel. Risk finns att fostret påverkas. Rådgör därför alltid med läkare före användning av Theralen under graviditet
    ~ Liam 07~09~15 ~
  • ska jag

men jag vet ju att tabletterna inte skall tas om man är gravid, jag var tvungen att ta dom då jag under två dagar hamnade i en djup svacka med självmordsförsök
    nu vill jag veta om det är så pass starka och mycket tabletter att jag måste göra abort

Svar på tråden gravid och fått i mig starka mediciner, hjälp!