• Soulfly

Finns det kopior på ittala ljuslyktor?

Har sett ittalas ljusluktor,så fina,finns i olika färger(hoppas ni vet vilja ja menar) de kostar 79kr. Finns bla annat på duka. De e ganska poppis

Men nån som vet om de finns kopior på dem? brukar ju finnas de på andra saker!
    O i så fall vart hittar man kopior?

nån?

Jag ska bli mamma i april ♥
  • Svar på tråden Finns det kopior på ittala ljuslyktor?
  • drömhus

Vet inga kopior, däremot så kan det ju finnas andrahandsföräljlning av märket som pressar priset. Sök på det på nätet.

• drömhus

Andrahandssortering så att säga.

• En bebis i magen

Lagerhaus har något liknande i olika färger där jag tror du får 5 för 100:-
    De är lite smalare i botten och blir lite vidare upptill.

• Toffifee

Jag har köpt liknande vita på Willys, 5 kr st.

• Soulfly
    En bebis i magen skrev 2008-02-24 11:28:11 följande:
    Lagerhaus har något liknande i olika färger där jag tror du får 5 för 100 e är lite smalare i botten och blir lite vidare upptill.
    Toffifee skrev 2008-02-24 11:36:51 följande:
    Jag har köpt liknande vita på Willys, 5 kr st.
    Oh så bra....måste kika där då Tusen tack för svar!
  • Soulfly
    myzan81 skrev 2008-02-24 12:36:04 följande:
    www.ilva.se har fina som liknar iittalas.www.jennyshus.webblogg
    Tack,de hade verkligen jätte fina prylar på den sidan
  • vill bli mamma meddetsamma

tyvärr finns det det ja...

• Soulfly
    mysrester skrev 2008-02-24 17:32:40 följande:
    Snåljåp.
    Ne,ekonomisk heter det! Men du köper va du vill o ja vad ja vill!
  • Shortygirl

Hejsan! Det finns liknande ljuslyktor hos ILVA som är jättefina och superbilliga. :)
    www.ilva.se/

Själv köpte jag mig två kivilyktor för 79 kr /st i går. :) Dom är så fina och värda priset.
    Här nedan kan ni se dom.

inspirationsdesign.blogg.se/1203785558_kiwiljuslyktorna.html

Soulfly skrev 2008-02-24 01:55:03 följande:
    Har sett ittalas ljusluktor,så fina,finns i olika färger(hoppas ni vet vilja ja menar) de kostar 79kr. Finns bla annat på duka. De e ganska poppisMen nån som vet om de finns kopior på dem? brukar ju finnas de på andra saker!O i så fall vart hittar man kopior?nån?
    Har sett ittalas ljusluktor,så fina,finns i olika färger(hoppas ni vet vilja ja menar) de kostar 79kr. Finns bla annat på duka. De e ganska poppisMen nån som vet om de finns kopior på dem? brukar ju finnas de på andra saker!O i så fall vart hittar man kopior?nån?
  • Shortygirl

Oj, vad onstigt inlägget blev ovan. Ursäkta! SÅg att Jenny redan rekommenderat Ilvas ljuslyktor också. :)

• Soulfly
    Shortygirl skrev 2008-02-24 19:11:08 följande:
    Hejsan! Det finns liknande ljuslyktor hos ILVA som är jättefina och superbilliga. :)www.ilva.se/Själv köpte jag mig två kivilyktor för 79 kr /st i går. :) Dom är så fina och värda priset.Här nedan kan ni se dom. inspirationsdesign.blogg.se/1203785558_kiwilj...
    Hehe...hej! Din blogg känner ja igen Har den som favoriter. Du e så duktig på och pyssla med heminredning Det var faktiskt dig jag blev inspererad av o köpa sådana ljuslyktor

du har ingen erfarenhet av o måla på ekfaner?
  • vill bli mamma meddetsamma

Kan bara tillägga att du absolut blir nöjdare med originalen än med koipor. Jag har de flesta färgerna för jag fullkomligt ÄLSKAR dessa ljuslyktor och det som gör dem så speciella är den intensiva färgen som kommer fram när man har dem tända. Den intensiteten finner du inte i någon annan lykta, det kan jag garantera. De för 79 kr är ju mycket prisvärda och de finns i många vackra färger! Hoppas du hittar något du tycker om!

• pysselpussar

Om du bor i närheten av, eller blir sugen på att åka och shoppa lite så är Gällstad ett hett tips. Där finns en lagerförsäljning som säljer bl.a. Ittala. Minns inte vad lyktorna kostade där, men billigare var de, och det va inget fel på dom. Ångrar att jag inte köpte några

Kika in på www.gallstad.nu

Svar på tråden Finns det kopior på ittala ljuslyktor?