• linus mam

Present till 8 årig tjej?

Hej, någon som har en bra presentidé till min systerdotter som fyller 8 år? Till saken hör den att hon har det mesta redan, både i klädväg, saker, smycken, samlingssaker, böcker, tidningar, ridlektioner osv. Hon har tom platt tv o dator på sitt rum..

Tips?

I must really think outside the box!

• Svar på tråden Present till 8 årig tjej?
  • Post partum

Kanske ett presentkort på bio? Det lär väl ska gå någon Disneyfilm under kommande år =)

• jennie ellie

Mer böcker är alltid uppskattat

• jennie ellie

Ett besök på ett klättergym där hon får pröva på att klättra?

• Heisan

En shopping o fikadag med Moster på stan där hon får välja sin present själv kanske? Vet att min dotter älskade att göra saker, ja älskar fortfarande det , i synnerhet att shoppa o fika...   Skriv ett fint "presentkort" åt henne...

Startar på 105,8....-97,9
  • Heisan
    Heisan skrev 2008-02-24 09:25:24 följande:
    En shopping o fikadag med Moster på stan där hon får välja sin present själv kanske? Vet att min dotter älskade att göra saker, ja älskar fortfarande det, i synnerhet att shoppa o fika...  Skriv ett fint "presentkort" åt henne...
    Göra saker med sin moster skulle det vara..
    Startar på 105,8....-97,9
  • Mumin75

Nåt roligt dataspel kanske? Finns massa olika barbie-spel och ponnyspel och sånt... Mina tvilingdöttrar (blir 8 i sommar) älskar sådana spel.

• Tvetydig

Jag skulle satsa på en Kitty-pyamas och Kitty-sminkväska fylld av smink,krämer osv i samma stil :)

Alternativt Barbro Lindgrens bok "Jättehemligt" :)

Svar på tråden Present till 8 årig tjej?