Jag håller med er!! "Nej det är alldeles för tidigt för foglossning eller andra ryggproblem!"
Jaså? Jag har inte ont i ryggen normalt (ja det händer ju, men inget i jämförelse med det här...) Jag har nu haft snoront sen v 13 (är i v 17 nu) och det är bara vila som funkar! Har fått sluta med all motion, och kan inte heller vara aktiv i vardagen... hur kul är det? Jag är sjukskriven på halvtid från jobbet pga utmattning, vilket jag bara kan tacka gud för just nu, eftersom jag aldrig skulle klara att jobba heltid med den här ryggen!
Jag har i stort sett sluppit låsningar, utan har allmänt ont i ryggen. Det utgår ifrån höften och strålar när det blir värre både ner i benet och upp i hela ryggen ända upp i axeln. Jag har ont på vänster sida, men börajr ha känningar även på höger sida!
Nu i torsdags fick jag dock en låsning när jag skulle resa mig ifrån stolen på jobbet, och efter det fick jag jätteont! Jag vilade under fredagen och det blev något bättre, men när jag sedan försökte mig på något annat än konstantryggläge i soffan så slog det bakut, och nu har jag istället jätteont typ från hälen och upp i nacken!
Min bm som jag var hos i måndags sa att det var lätt foglossning på vänster sida, men att det inte var det som gjorde att det gjorde så ont, utan det måste vara en muskel eller nerv eller så som hamnar i kläm pga bäckenuppluckringen eller nåt sånt
Jag har gått NER i vikt hittills under graviditeten, och jag har ingen direkt gravidmage heller, så jag tvivlar ju på att det har med svankning eller belastning eller nåt att göra...
Ja, jag står ut med det onda, och bara vilar så mycket jag kan för att det inte ska bli värre! man har ju trots allt inte ens kommit halvvägs i graviditeten ännu!!! Undrar vad som händer sen när man faktiskt börjar gå upp i vikt och magen kommer på riktigt!!!