• Anonym (nipples)

Bröststimulering?

Är det någon här som provat någon form av bröststimulering, med eller utan vibrator? Jag tänker inte på bröstvårtsklämmor utan mer något som man sätter fast med hjälp av sug eller liknande. Som kan sitta fast och som man inte behöver hålla i. Min tanke är at sätta fast dem på brösten för att sedan ha händerna fria till annat Eftersom jag tycker att det är sanslöst skönt att få bröstvårtorna stimulerande så inbillar jag mig att orgasmen skulle bli ännu bättre då.

Har googlat lite men hittar inte så mycket och vet inte heller om de funkar så som jag tänkt mig. Någon som har provat och kan säga vad jag ska köpa?

• Svar på tråden Bröststimulering?
  • Anonym (nipples)

Jag har alltid känt det som att brösten bara är något som hastas förbi eller helt glöms bort....Det verkar som att jag har rätt?
    Är det bara jag som upptäckt det sanslöst upphetsande i långvarig bröstretning, nästan så att man blir galen innan man äntligen får lov att röra de nedre regionerna?

• Anonym (Me Like!!)

Jag tycker precis som du... så skönt med stimulering, man vill ju bara gå i bitar... mmmm
    Vi har bara provat lite grann, men det blir mera... Skönt med halvkupe-bh som "pressar" ihop brösten,
    sen tror jag att en vaccumpump / bröstpump skulle vara mycket nice...

Lycka till!!

• Anonym (nipples)

Alltså jag har ju saker som går att använda för att stimulera. problemet är att jag vill ha något som jag inte behöver hålla i då jag behöver bägge händerna till annat Alltså något som stannar på plats utan att jag måste hålla i det. Klämmor funkar inte då jag inte har tillräckligt stora bröstvårtor och jag vill inte ha något som gör ont.

• Kimma72

Man använder ju ibland glaskupor till olika terapeutiska behandlingar som man värmer över ett stearinljus och sen sätter mot huden. Då skapas det vakum när luften i kupan/glaset svalnar och så sugs skinnet in i kupan. Såg att nån gjorde så i filip och fredriks 100 höjdare. Han hade dem på brösten och det sög rejält vad jag kunde se. Kanske är en ide?

Tycker precis som TS att brösten ofta hastas förbi alltid och inte skänks den uppmärksamhet de förtjänar. Själv får jag så det det räcker och blir över då min sambo älskar att sutta på dem länge,länge och ofta får jag då våldsamma orgasmer. Härligt!

Svar på tråden Bröststimulering?