• Pernillis

Fettförbränning piller

Någon som kan rekomendera något piller som man snabbt går ner i vikt av?

• Svar på tråden Fettförbränning piller
  • Dame72

Nope.
    Det finns inga såna, tyvärr.
    Å hittar du några som funkar och som du dessutom behåller vikten efter att du slutar med dom, så lär du bli miljonär

Pernillis skrev 2008-02-25 13:12:26 följande:
    Någon som kan rekomendera något piller som man snabbt går ner i vikt av?
  • Pernillis

Hhaha ja jag får väl försöka :=)

Vet att de finns någon slags piller som man tar innan man ska träna och som dessutom ger mindre aptit..

• Dame72

Ja ner går du säkert.
    Men jag saknade en fråga under frågor och svar:
    Hur fort går jag upp igen när jag slutar med pillren och fortsätter äta som vanligt....
    Också nyfiken på de där vetenskapliga studierna, hur många deltog, hur länge höll de på. 4,5% viktminskning. Ja väger du 100 kg så har du gått ner 4,5 kg, det är väl lysande!!!!
    Men det är bara att betala dyra pengar och prova! Berätta gärna hur det går.

• Themis

Äsch, rör på rumpan och bygg lite muskler istället, det du behöver göra är att öka kroppens grundförbränning genom att ge den mer muskler och lagom med mat. Muskler bränner fyra gånger så mycket energi som dina fettkilon även medan du ser på TV eller sover och har du väl byggt på dig lite mer muskler så kommer din energibalans att ändras så att det är svårare att gå upp i vikt-det finns plats till fler kalorier helt enkelt! Det är därför det inte är lika lätt för män att bli runda.

Jag rekar

Allt om fettförbränning 2

av Fredrik Paulún

www.paulun.com

• patrikiden

Det finns piller som gör att du går snabbt ned i vikt, men de har oftast väldigt kraftiga biverkningar och är också olagliga.

Men som det är sagt tidigare så kommer ju man oftast tillbaka till sin vikt/övervikt om man inte sköter diet och motionen regelbundet resten av livet.

• Pernillis

Jag är ute och powerwalkar varje morgon,och äter sunt men jag tycker inte att de händer så mkt.Fick mitt nadra barn för 6 veckor sen och vill gå ner i vikt..

• Dame72

Då tycker jag du njuter av bebisen ett tag till, äter sunt och rör på dig. Med en 6 veckors bebis på armen är det nog ingen som ser dina "valkar" ändå Mer än möjligen du själv.
    Utgår ifrån att du inte ammar....

Pernillis skrev 2008-02-25 20:40:38 följande:
    Jag är ute och powerwalkar varje morgon,och äter sunt men jag tycker inte att de händer så mkt.Fick mitt nadra barn för 6 veckor sen och vill gå ner i vikt..
  • Dame72

Då tycker jag du njuter av bebisen ett tag till, äter sunt och rör på dig. Med en 6 veckors bebis på armen är det nog ingen som ser dina "valkar" ändå Mer än möjligen du själv.
    Utgår ifrån att du inte ammar....

Pernillis skrev 2008-02-25 20:40:38 följande:
  • Pernillis

precis jag ammar inte. Jag njuter för fulla muggar,men vill ändå bli fitt omgående!! Förra gången gick jag ner mycket med GI metoden,ska nog försöka ta tag i de igen!!

• Pernillis

Kan ju säga att jag vill gå ner för min skull,ingen annans..

• Mint

Jag är helt säker på att de där therma cuts inte fungerar. Hur skulle kroppen kunna bränna fett utan att röra på sig? Det låter riktigt obehagligt. Ska man ha något riktigt effektivt så får man närma sig amfetamin och liknande preparat och det tror jag ju inte att du vill.

6 veckor är ju jättekort tid. Om du gått ner innan med GI låter det ju jättebra! GI är klokt och långsiktigt.

• Neisti

köp en joggingvagn...=) det gjorde jag!!! superbra att lillkillen kan vara hejarklack åt morsan i spåret... =)

• pez81

Ät rätt och motionera de är de bästa man kan göra för sin kropp.

Svar på tråden Fettförbränning piller