Bilen helt förstörd av biltvätten... ledsen och arg!
Kalla mig dum om ni vill men detta är inte sant...
Jag hade lite otur med en biltvätt igår som pajjade... skulle idag äntligen få tvättat den ordentligt.
Till historian hör att jag idag på lunchen åkte till volvo och en kille kollade över de två skador han hittade: en reva och en liten buckla (satt där igår)
Så volvo har kollat på den och har sett den innan tvätten...
Jag mitt spån åker idag efter jobbet till en automattvätt, kör igenom den, upptäcker att lite bensin runnit vid tanklocket efteråt (mörkt utanför tvätten men det syntes)
så jag åkte till en manuell tvätt, köpte avfettning och kör in i välupplysta tvätthallen och ser...
HELA HUVEN OCH BILEN ÄR SABB! Hpl, i lacken överallt! Rutan är helt förstörd, på vissa ställen har tvätten inte kommit åt o tvättat (vilket kanske är bra?) men bilen ser ut som ... fy faaan
Åker till macken igen, berättar vad som hänt med gråten i halsen men ändå rak i ryggen eftersom jag har fått den kollad tidigare idag (5 timmar tidigare)
De säger: "det är omöjligt!" "det kan inte hänt, den är helt ren, det kan inte vara vår tvätt"
*stortjuter*
Hon går ut o ser hålen i bilen, fortsätter neka... ber oss (mig o min man) återkomma imorgon under dagen! Vi har JOBB att gå till! LÖS detta! Ringer försäkringsbolaget, de har gått för dagen... hjäälp...
vad händer nu? Trösta mig