Vilket av dessa är du?
Har en tråd angånde om man född som homo, bi eller hetrosexuell..
www.familjeliv.se/Forum-9-280/m30058210.html
så nu vart jag nyfiken på hur det ser ut just här på FL.

Heterosexuell,gillar bara snopp
Bisexuell
Heterosexuell
Bisexuell. (Kan bli kär i både tjejer och killar)
bisexuell
Ingetdera. Jag är straight.
(Och för att förklara - de ursprungliga begreppet homosexualitet är som de flesta vet en sjukdomsbetäckning. Det ansågs sjukligt. Vad färre vet är att heterosexualitet OCKSÅ var en sjukdomsterm, nämligen sjukdomen att vilja ha sex utan att vilja alstra barn! Ja, se viktorianer...)
"Hetrosexuell me lite inslag av bi (tex kollar på porrfilm med personer av samma kön och gillar de eller fantiserar om en eller fler personer av samma kön)"... får jag då svara, eftersom jag har haft tjejsex och kan mycket väl tänka mig att ha det igen om jag någonsin blir singel. Sen dessutom ser jag hellre en porrfilm med tjejer som har sex med varandra än kille/tjej. Men jag kan bara tänka mig att ha ett förhållande med motsatt kön.
jag har lite svårt att sätta mig i något fack...
jag kan bli kär i båda könen, men på det sexuella planet är jag homo...
har levt med både killar och tjejer, men sexuellt så är det tjejer som gäller:)
men man ska aldrig säga aldrig. Så länge man har förmågan att älska och att bli älskad så spela mindre roll vad man är och inte är....
Im a trysexual...i'll try everything once!
Jag är hetero. Lebb- och tjejsexscener i porr snabbspolar jag förbi, tycker det är totalt ointressant...
däremot om jag vaknade som man imorgon bitti skulle jag nog bara ha sex med tjejer. kanske låta nån man suga av mig då och då.