• Flowerfairy

Bra läkare/Gynekolog i Norrköping?

Jag är helt säker på att jag har PCOS, men jag har aldrig fått diagnosen. Men nu har jag tröttnat på mina symtom och vill dessutom skaffa ett andra barn, så nu tänkte jag ta mig i kragen och uppsöka läkare. Men jag har flyttat sedan jag sist var hos en gynekolog/läkare och jag har dessutom skräck för läkarbesök/gynbesök och är alltid rädd att de inte ska ta mig på allvar så jag har skjutit på det hela tiden...

Är det någon som känner till någon bra gynekolog/läkare med kunskaper om PCOS i Norrköpingstrakten (eller Söderköping)? Någon med erfarenheter från t.ex. Gynekologiskt centrum?

• Svar på tråden Bra läkare/Gynekolog i Norrköping?
  • Jennyyyy25

Jag går hos en läkare som heter Tommy Lejon på Lovisamottagningen i Norrköping som jag är jättenöjd med, honom kan jag varmt rekommendera.

• Flowerfairy

Är han kunnig om PCOS?

• Gladmajja

Jag går hos Dr Håkan Forsgren på Lovisamott i Norrköping. Jag är superöjd. Känns som han verkligen tar en på allvar. Lycka till.

• CarroTjejen
    Gladmajja skrev 2008-02-27 20:18:31 följande:
    Jag går hos Dr Håkan Forsgren på Lovisamott i Norrköping. Jag är superöjd. Känns som han verkligen tar en på allvar. Lycka till.
    Samma här.
  • majsanna

Jag var dock inte nöjd med Håkan Forsgren på Lovisa, men det är ju naturligtvis olika vad man tycker.

Det går ju även att kontakta KK på sjukhuset.

2010 - Året då jag äntligen blir gravid.
  • Gsson6

Jag går hos Dr. Håkan Forsgren på Lovisamottagningen och han är superduktig...Jag har PCO och alltid blivit superbra bemött...=)

Vi har fått vår lilla Ruth 090225
  • Flowerfairy

Mitt startinlägg är över två år gammalt. Det har hänt mycket sedan dess!

Jag kontaktade tillslut Dr Ewa Hellberg på Gynekologiskt centrum. Och visst fick jag diagnosen PCOS, så jag blev skickad vidare till en endokrinolog. En vecka innan jag tillslut kom fram i kön visade det sig att jag tillslut var gravid med mitt andra barn - utan hjälp, trots att gynekologen sagt att det var ett rent mirakel att jag ens fått mitt första barn och att det inte skulle vara möjligt utan hjälp igen. Men jag motbevisade henne och mitt andra barn fyllde nyss ett år!

Svar på tråden Bra läkare/Gynekolog i Norrköping?