Vet inte var jag ska ta vägen baren går mig på nervern.
Har varit hemma heltid sedan 05 å första barnet kom 06 kom andra och det är 16 månder mellan dem. Ibörjan gick allt bra och jag kände inget att vara hemma med dem bägge. Men så blev lillebror sjuk och jag har sedan lite me rän 1 år haft tillfällig föräldrarpenning för allvarligt sjukt barn.
Ingen av barnen går på dagis pga att de inte för pga infektionsrisken.
Hade gärna velat ha dem på dagis men det går ju inte.
För ca 1 månad sedan så sa vi att sambon(pappan) skulle ta över och vara hemma så jag kom ut och jobba. Var på intervju och fick jobb direkt (tim. vik.) Dagen efter ringer ett företag till sambon och erbjuder en fast tjänst han kan ju inte tacka nej så nu sitter jag hemma igen. Jobbar helger bara då jag kan.
Denna vecka har varit jobbig på mer än 1 sätt. Barnen gör så jag nästan bryter samman jag vantrivs så att vara hemma jag vill inte längre. Skulle kunna lämna bort barnen i vecko så jag får vara själv eller jag och sambon har inte varit det sedan 05.
Den lille har kommit in i en jäkla period och som grädden på moset har han nog fåt någon bakterie igen i avföringen så han är extra gnällig för han bajsar hela tiden.
På kvällarna vill jag bara sitta och gråta för jag inte orkar med timmarna räknar jag tills smabon kommer hem.
Jag älskar mina barn självklart och jag sitter alltid med de och kramar och pussar men ändå sitter jag där och tänker, försvin ifrån mig gå här i från.
Inget roligt att vara hemma mot sin vilja och man vantrivs men vad ska man göra?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-26 11:06
Ska såklart stå barnen inte baren i ts.