Badrum, ett lite större eller två mindre?
Hur hade ni valt om ni hade två små badrum med vägg emellan?
Badrummen är på ca. 4 resp 4.5kvm. Hade ni behållt dem separata eller byggt ihop dem till ett lite större?
Hur hade ni valt om ni hade två små badrum med vägg emellan?
Badrummen är på ca. 4 resp 4.5kvm. Hade ni behållt dem separata eller byggt ihop dem till ett lite större?
Personligen skulle jag tycka att det är bekvämt med två toaletter i huset.
Hade kanske inte gjort två badrum utan ett lite större med dusch eller badkar vad man nu vill ha och sen en "gästtoa".
Ligger de vägg i vägg hade ja gjort ett stort. Annars hade ja haft två.
Jag foredrar att ha 'eget badrum' som ar lankat till vart sovrum men just pga att dom ar sa sma sa funderar jag om det inte ar battre att sla ihop dem trots allt.
(Fall vi nu valjer detta radhus dvs)
Gasttoalett utan dusch/badkar finns pa undervaningen redan. Dessa badrum ar for sovrummen dar uppe. Vi har ju inte stora barn och gaster sover ju inte over for jamnan sa borde ju inte vara nagot knas att ha ett lite storre badrum istallet for tva minisar.
Funderar, tror ni att det blir alldeles for kompakt om man slar ihop dem och samtidigt knor in en tvattmaskin lite diskret i nagot horne? Har inget forrad till detta radhus och dar man annars har tvattmaskinerna har ar i koket eller i ett litet uterum (eller vad man skall kalla det). Koket ar sa litet och 'uterummet' hade vart bra att anvanda som miniforrad istallet...
Hatar att priserna har ar sa hoga for det kanns som om vi maste 'noja' oss med nagot som inte egentligen ar vad vi velat betraffande planlosning. *suck*
Om vi slar till pa detta sa hoppas jag anda att det inte drojer allt for manga ar innan vi kan bygga vart eget hus sa man far det som man vill ha det fran start!
Ja, har ni redan en toa till nere hade jag helt klart slagit ihop dem. Och det är väl kanon att sätta in maskinerna där. Borde ju få gott om plats om de var 4 och 4,5kvm.
Det är ju SÅÅÅ härligt m stora badrum
Om ni redan har en toa nere skulle jag definitivt slå i hop dem! Det borde ju inte vara några problem att få in tvättmaskin och torktumlare heller...! Härligt med stort badrum!