Minnessmycke?
Hej.
Jag söker en sida där jag kan hitta ett smycke till min man som minne av våran lille kille.
Hej.
Jag söker en sida där jag kan hitta ett smycke till min man som minne av våran lille kille.
Jag är så ledsen att ni förlorat er son!
Länkar till en tråd där många kom med tips om var man kan beställa fina minnessmycken: www.familjeliv.se/Forum-10-203/m29220721.html
Hoppas att du hittar något som du gillar!
tack så mycket.
Ska kolla på tråden.
Hej!
Massor av kärlek till er!
Vet att Efva Attling har ett smycke som heter Angels-det är 2 silvervingar som sitter ihop som ska symbolisera änglavingar.
Man kan gravera in namn om man vill på vingarna....
Det är verkligen vackert-tror det finns på hennes hemsida!
Kramar!
Hej! Via fotosmycket.se kan man skicka en bild som sedan görs om till smycke. Det finns andra liknand efirmor också. Jag har gjort två st med foto på vår dotter. De kostade 240 kr styck. Hållbarheten är inte livstidslång, men med det priset kan man ju göra flera. annars har lifestone.se fina smycken där man antingen kan göra reliefbild av foto eller ett minihand-/fotavtryck.
Mamsenmams
Jag har ett jätte fint smycke från hagbergguld (tror jag det heter) det är en mamma som håller i bebis och tillsammans bildar de ett hjärta. På håll ser man bara hjärtat. I hjärtat satt en diamant men vi har satt dit en till (en för varje barn)
Kan fixa bild om ni vill
ett tips titta på www.3dkristall.se
de har även fina ljustakar som ni kan gravera in foton och namn