*Var precis på apoteket å dom påstår
Var precis på apoteket å dom påstår att dominte har någon Frida "snor" sug i sitt sortiment. Vart har ni köpt era?
Var precis på apoteket å dom påstår att dominte har någon Frida "snor" sug i sitt sortiment. Vart har ni köpt era?
Här finns dom i barnaffärer, typ Babyland och såna.
Kolla Babyproffsen, har för mig jag har sett där. Frågade oxå på Apoteket, men det var nått med att det kunde vara farligt och göra ont om man fick för mycket "sug" i... fick tipset om att använda en såndär vaxmojj man har till öronen oxå...
Vi köpte en på Citygross men är inte jättenöjd med den, dottern gillar absolut inte den. Fick tipset av min mormor att förr tog man och klippte av ett sugrör till ca 10 cm, satte en trasbit för sin egen mun och sög för hand ut snoret. Låter kanske äckligt men man får ju inget i munnen. Det har funkat bättre än en nässug!!
Vi har en Näsfrida o den funkar bra! Suger man lite försiktigt så får man ut en hel del ibland : )
Har hört att vakuum sugen inte är lika bra, men har aldrig provat den själv...
Tänk bara på att inte suga för hårt...
Köpte vår på Barnens Hus, där finns oxå extra filter att köpa till!
Catharina: sa dom vad som var farligt med sugen,man blir ju lite orolig om man råkat suga för mycket nån gång.
Någon annan som hört något+
aftonbladet hade en artikel för ett tag sen om nån slags nässug som var farlig. var väl nåt med trumhinnorna...