• Sara E

Ny frisyr!

Nu är jag helt galen på mitt hår.
    Har haft det kort och nu håller det på att växa ut, så det är lixom inte nån frisyr längre. Vill inte ens visa det... Går med hårband jämt o ständigt och det är jag verkligen urtrött på nu.

Va meningen att jag slulle spara ut håret, men så hittade jag denna frisyren.
    Vill gärna höra kommentarer om vad ni tycker om den.

Jag är väldigt sugen! (ingen ide att ens fråga sambon vad han tycker han tycker inte om kort hår, Men det är ändå jag som bestämmer )

Tilllägger oxå att jag skulle ha brun hårfärg, inte svart som på bilden!
    HJÄLP MIG NU!

♥Oscar 11/2-07♥
  • Svar på tråden Ny frisyr!
  • Trossens mamma

Skall du ha tuppkammen?
    Intedirekt min smak mer i dag men var jag runt 19-20 kanske för då kunde jag göra vad som helst.

Jag skall själv klippa mig å har lååångt hår å de är lite jobbigt ibland.

Mamma till Lova och Alvin
  • Norma84

Skit snygg frisyr! om jag ska klaga på 1 sak så är det på vänstra sidan där det bara är "avkapat" inte så snyggt. Finare skulle det vara om det bara va kort som en vanlig "pojkfrisyr". Hoppas du förstår min fina förklaring!

Jag ville oxå klippa mig typ så, men är FÖR FEG!

DO IT!

• Norma84

Nu har jag tittat på din sida oxå. Såg en jätte fin bild på dig som hette "i Somras" där du hade långt röd-blondt hår, naturligt? Det passade dig finfint

• Silverpiraten

Jag var också inne på din presentationssida och kollade bilder på dig.
    Bilderna högst upp där håret är spretigt och mörkt tyckte jag var skitcoola!
    Men sen gick jag neråt och tittade och jag håller med Norma 84 om att " i somras " bilden på dig var riktigt bra.
    Det ser ju dock ut som två ganska olika tjejer så frågan är ju vad du trivs bäst i?
    På sommarbilden ser du väldigt söt och snäll ut, ett skogsrå.
    På den med kort mörkt hår är du också väldigt söt fast mera cool och rockig.
    Du passar nog i det mesta så kör på det som känns roligast just nu, håret växer ju alltid ut igen och det är kul att experimentera...

• Adonai

Skitcool frisyr! Kikade på dina bilder och jag tycker att du passar bra i både långt och kort hår. Men jag är själv sådan att håret sparas ut för att sen kapas i diverse olika frisyrer så personligen röstar jag på en kort frisyr.

Svar på tråden Ny frisyr!