• April 07

Var köpa sulky..............

Hej, vi ska köpa en sulky till vår ett åriga son att ta med oss när vi sticker till Egypten i April.
    Är det någon som har något bra tips, känner til någon bra resa eller vet någon prisvärd site där man kan beställa sulky? Det måste vara en sulky som har fullt liggläge så han kan sova gott i den =).
    Är även ute efter solkläder till lillen, någon som vet vilka som är bäst & mest prisvärda?

• Svar på tråden Var köpa sulky..............
  • softsofie
    April 07 skrev 2008-02-27 12:03:56 följande:
    Hej, vi ska köpa en sulky till vår ett åriga son att ta med oss när vi sticker till Egypten i April. Är det någon som har något bra tips, känner til någon bra resa eller vet någon prisvärd site där man kan beställa sulky? Det måste vara en sulky som har fullt liggläge så han kan sova gott i den =).Är även ute efter solkläder till lillen, någon som vet vilka som är bäst & mest prisvärda?
    vilket resebolag åker du med?
    vissa resebolag har ju så man kan boka en sulky.
    det hade vi tänkt göra, vi ska åka med fritidsresor till bulgarien ev i augusti och det kostar 175 kr eller nå sånt extra.
  • Dessie

Vi köpte sulky på Barnens Hus och den var inte så farligt dyr

• April 07

Hej, vi ska åka med solresor, men jag tror inte man kan hyra sulky av dem.
    Kolla upp kvaliten på sulkyn som ni ska hyra. Vi var på Kreta med Langly & då kunde man hyra sulkys. Och när jag såg dem blev jag väldigt glad att vi hade med oss egen (lånad). Det var jättedålig kvalite på dem. Men Fritisresor kan vara bättre,ring och kolla med dem. Trevlig resa!

Barnens hus brukar ju vara prisvärda så vi kanske skulle ta oss en tur dit.

Tack för svar!

Svar på tråden Var köpa sulky..............