Nikas skrev 2008-03-10 12:50:50 följande:
Jag går in i v 16 typ imorrn. Jag mår bra, men har ont i magen till och från. Jag har fått en riktig liten kula nu, eller rättare sagt så börjar den komma fram på riktigt nu, innan det har endast några få vågat sig på att säga nåt, men måååånga har tittat neråt och sett misstänksamma ut hahaha. I helgen var vi på födelsedagskalat där jag kände 3 av ca 20 personer och det frågades och grattades hejvilt av folk som inte visste nåt innan :) Härligt när det börjar synas att man verkligen är gravid.Jag mår bra, är lite trött men bara då och då, och jag har svårt att sitta på jobbet för länge, då får jag ooooont i magen... fan, hur löser man en sådan sak då? Hm....Jag har UL 3 april och längtar som bara den. Har även bokat in ett köns-UL den 21 maj!
Kan tillägga att jag har BF 4 sept. Är dock nyfiken på vad jag får för datum på rutin-UL!
Jag har förresten solat 2 ggr på 2-3 veckor och jääääääklars vad lite gyllenskimrande färg på kroppen kan göra att man känner sig snygg och fräsch igen. Det har jag inte gjort på några veckor, då jag är väldigt fulblek på vintern och kommer oftast till en gräns där jag känner att jag måste sola några ggr.
Känner mer och mer sukt efter frukt först NU, och ska till hötorget på onsdag och handla på mig lite mums :D
Inte sugen på godis eller chips annars Alls sen jag blev gravid, är annars en riktig gottegris hahaha.
Gått upp ca 2,5-3 kg sedan v 4 (då jag fick reda på att jag var gravid). Är för tillfället nöjd över detta då det känns som rätt ökning på lagom tid för Mig. Hoppas att jag fortsätter på liknande sätt.