• Pluttesnuttan

Var i malmö eller runt om kan man köpa bra Lära gå skor typ KAVAT?

gärna ett ställe där man kan få hjälp och råd oxå. har problem att hitta rätt skor till min dotter. hon har 11,7 cm långa fötter men de är såå smala.

• Svar på tråden Var i malmö eller runt om kan man köpa bra Lära gå skor typ KAVAT?
  • devega

i lund finns det harmoni barn på stora södergatan och i gränden på klostergatan ligger en barnklädesbutik, som jag tror heter busiga barn el liknande. de har i alla fall kavat!

• bebben Elias mamma

På gågatan i Malmö finns en harmonibutik där man får hjälp, de har kavatskor. Finns en barnskoaffär på föreningsgatan en bit upp från triangeln innan konserthuset, de har säkert. Sen brukar de ha dem på Åhlens också, finns ju två stycken i Malmö.

• Lurvtass

Då hade jag absolut gått till "Barnskobutiken" på föreningsgatan! Jag tycker de är toppen!! Känns kunniga och tar sig tid. Noga med att det ska bli rätt!!! www.barnskobutiken.se Lycka till!

• TjorveniSkåne

Kavat är bra för knubbiga fötter, jag tror du ska välja ett annat märke om din dotter har smala fötter.

Butiken på bytaregränd i Lund är bra, tyvärr är det lite underlig service hos Harmonibarn på södergatan.

• devega

Håller med om den så kallade servicen på Harmonibarn. Man har ju knappt lust att gå dit ...

TjorveniSkåne skrev 2008-03-02 10:47:59 följande:
    Kavat är bra för knubbiga fötter, jag tror du ska välja ett annat märke om din dotter har smala fötter.Butiken på bytaregränd i Lund är bra, tyvärr är det lite underlig service hos Harmonibarn på södergatan.
  • s k r i n d a

Kavat har även e-butik som skickar skorna fraktfritt! Där kan man även mot 75 kr extra få barnets namn (eller annan text) broderat på skon.

Svar på tråden Var i malmö eller runt om kan man köpa bra Lära gå skor typ KAVAT?