Min kille och han syster i dubbelsängen! Det gör ju för f*n allt i hop!
Har ett stort problem!!
Eller så känns det bara så.
Skäms och vet inte ens vem jag ska prata med, så jag tar det här med er.
Träffade mannen i mitt liv för 5 årsedan, han var allt jag drömt om.
Både utseendemässigt och själsligt.
Vi blev bästa vänner och har haft så mycket kul tillsamman.
Vi flyttade utomlands efter att vi varit tillsammans i 6 månader och den tiden var fantastisk.
Hans familj, mamma, pappa och lillasyster som då var 20 hälsade på oss ofta och vi fick en fin kontakt.
I Januari förra året flyttade vi hem till Sverige igen då vi båda fått bra arbeten och jag blev gravid.
Hans syster tipsade om ett hus i hennes och hennes sambos område och vi slog till då jag jag är väldigt bra vän med henne.
Hon är ju 25 nu.
Nu till saken.
Min man och hans syster har alltid kommit bra överrens, men nu undrar jag om det är naturligt så som de umgås!Jag har inga syskon själv, men ändå!
I början kom hon över ofta eller så var vi hos dem, fikade och lunchade, kollade på film osv.De messar ibland.
Men det blev intensivare och intensivare.
De tränar 3 gåger i veckan på samma gym.
JAg tränar inte där dock.
Innan träningen som är mån, ons och fredagar så fikar de alltid en timme.
Efter träningen åker de gemensamt hem, vilket jag förstår när de ska åt samma håll.
Sen ringer de varandra på kvällen och bestämmer om de ska ses nästa dag.
På helgen är det självklart att ses då det ska vara filmkväll och semester ska absolut spenderas tillsammans.
Jag hade kunnat överleva allt detta men om vi kollar på film så kanske jag sitter i fåtöljen, om inte hennes man är där så lägge rhon en kudde i min killes knä och lägger sig där så han kan "killa" henne i håret under filmen.
Ibland om jag kommer hem från jobbet så kan han ligga i sängen och läsa tidnigen, ja, då ligger hon på min sida och vilar.
Det tycker han är naturligt.
På söndagarna åker de till badhuset, vilket jag hängde med på förr, men det är inte så kul när hon alltid säger " jag sitter alltid breviv xxx ( min kille) i bubbelpoolen, om jag sätter mig där.
På alla hjärtans dag köpte han likadana nallar till oss, sådana där Miranda nallar. Kul!
Om han varit på affären och jag och hon är hemma, kan han komm aoch pussa mig i nacken och säga- Titta älskling, jag köpte en överraskning.
SÅ kan det var amin favoritchoklad eller så, men då slinker det alltid upp en "överraskning" till henne också.
Detta stör mig, de är sååå tajta!
Och det där jävla bastandet går mig på nerverna!
Deras föräldrar har en vedeldad bastu, som i coh för sig är underbar!
Men den ska de alltid basta i, nakna, för " det har vi alltid gjort".
De sitter inte och vresar, men skyller isg inte direkt heller.
Har försökt ta upp detta, men då blir han skitarg!
Hjälp mig!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-03 08:28
Hej igen.
Nu har jag lämnat karln!
Vi hade ett rejält snack fredagkväll, vilket resutlerade i att han rungde sin syster som kom och skulle reda upp saker.
Vilket kunde varit bra, men jag tyckte att han använde henne som en ursäkt för att slippa ta upp saker som bara rörde mig och honom.
Jag var mycket tydlig med att de gärna få ha en nära relation, inom vissa ramar dock.
Syrran blev skitarg och sa att jag vill gå i mellan dem, och då sa ajg att inte alls, men nu är jag och barnet nummer ett, och det får hon leva med.
Då grinar hon som en tvååring och killen tar hennes parti.
Nu har vi i allafall gjort slut, och han vägrar pratat med mig, vilket jag inte bryr mig om just nu, är bara skönt att slippa deras gull.
Vi ska väl prata om hur vi ska göra med allt, men just nu bor jag i vårt hus med barnet, och ni kan ju själva gissa vart han bor.
Men det känns som rätt beslut, det sista jag såg av honom var hur han gick och höll om sin syrra, vilket inte är fel, men det fick mig att inse att det var rätt beslut.
Nu vill jag ha en riktig man i fortsättningen.