• Stumpan82

Recept på Cornflakespanerad kyckling *Hjälp*

Kom på nu att vi ska äta cornflakes panerad kyckling till middag, men har packat ner viktväktarnas kokbok, skulle vilja veta vad ugnen ska stå på et att den ska stå inne i ugnen 45 min...

hoppas någon kan hjälpa mig

Jag är lyckaste
  • Svar på tråden Recept på Cornflakespanerad kyckling *Hjälp*
  • Stumpan82

11 st klick och ingen som har receptet konstigt att ens gå in på tråden om man läser rubriken

Jag är lyckaste
  • Zoe80

Jag kom in bara för att det lät spännande med receptet.... finns i Viktväktarkokbok sa du? Vilken? Jag kan kolla om jag hittar på viktväktarnas hemsida.

Lycklig mamma till underbara Wilma 2007-03-26
  • Zoe80

Ahhh, nä den hade jag inte. Har VV:s frestande smalmat och i den fanns det inte och tyvärr inte heller på hemsidan.
    Blev ju jättenyfiken nu.

• Stumpan82
    Zoe80 skrev 2008-02-27 16:11:20 följande:
    Ahhh, nä den hade jag inte. Har VV:s frestande smalmat och i den fanns det inte och tyvärr inte heller på hemsidan.Blev ju jättenyfiken nu.
    jag kan lägga in receptet bara jag flyttat och packat upp kokboken
    Jag är lyckaste
  • Zoe80

Ja gärna!!
    Äter gärna kyckling men blir ju så tråkigt att köra samma recept gång efter gång...

• Stumpan82
    häxvrål skrev 2008-02-27 18:39:17 följande:
    Här finns ett recept på Cornflakespanerad kyckling. Inte från viktväktarna, men i alla fall. Antagligen har du redan gjort middagen, men jag lägger in det ifall någon annan är intresserad.www5.arla.se/Default____17653.aspx...
    det var fel recept men tack ändå
    Jag är lyckaste
Svar på tråden Recept på Cornflakespanerad kyckling *Hjälp*