"sprut-grädde" är ingen fara att äta va??
ska äta fruktasallad med sk a sprutgrädde till, men blev fundersam, som allt annat, hihi Men de ska inte vara nån fara att äta va? Alltså sådan grädde som man liksom trycker ut från en flaska!!!
ska äta fruktasallad med sk a sprutgrädde till, men blev fundersam, som allt annat, hihi Men de ska inte vara nån fara att äta va? Alltså sådan grädde som man liksom trycker ut från en flaska!!!
spraya på du! det är då ingen fara...
vad bra, det svaret ja hoppades på Mums så gott!!!
Jag skulle inte äta sprutgrädde innan jag läst ordentligt på förpackningen!!!!
Sprutgrädde är INTE vanlig grädde..
Massa tillsatser och skit... konserveringsmedel osv.
jag har ätit den iaf under min graviditet...men den är ju inte ens god...vispa egen grädde
ja, fast det är ju ingen FARA att äta bara för att man är gravid! isånafall är det ju dåligt rent allmänt, men tyvärr innehåller den mesta maten vi sätter i oss konserveringsmedel och tillsatser...
Håller med, inge farligt, men knappast gott *haha* Och du, ta det lugnt med fett och grädde om du har tendens till halsbränna - sitter här och lider. ÄR SÅÅÅÅ sugen på chokladbollar, men det är ju out of the question... Eller... hm...
Visst blir man lite knäpp av allt man inte får äta!
Jaaa! Och jag är galet sugen på dessertostar. Vilket jag dessutom är allergisk mot så det är BIG no no! Och viiiiin! Jag vill ha viiiin. SOm tur är finns det massa smarriga alkoholfria viner!
"sprutgrädde"
Trodde det skulle stå något snuskigt,men det gjorde det inte till min stora besvikelse
tänk er... ett glas rödvin...ostbricka...en kall rekorderlig cider...kallrökt lax...mmmm... blir knäpp av allt jag inte får äta/dricka. Fattar inte att JAG inte druckit alkohol sedan i somras!!!
vill bara säga att ja älskar sprutgrädde, skit gott ju. Men äter det endast några gånger om året, då jag är en väldigt nyttig person och som nån annan skrev så är jag super sugen på vin, har inte hittat nån god alkoholfri vin än
så här dricker man alkoholfri öl i stället
La Lola: Åh tyvärr är det det goda möglet jag är allergisk mot *sob*
Rosenkind: Det patetiska är att jag i vanliga fall (ogravid) _inte_ gillar alkohol... Är en sån där smuttare... Men nu tvingade jag iväg 18åringen till systemet för att köpa tre flaskor alkoholfritt vin! *pust* Som tur var tror jag hon tyckte det var lite tufft att få handla på systemet... det är inte lika tufft att köpa kladdkaka på seven eleven tyvärr, för det är jag dödens sugen på nu...
Choklad bollar... hmm...
(tipsar Jannike85 om Carl Ljung bubbelvin... *mmmm*)
varför sa du chokladbollar... jag vill ha nu bara för det... aaaaaaaaaaaaa
Men har inga hemma .. buuhuuuu