• Sussa76

Fisher-Pricer - Ocean Wonders - Rainforest gunga

Hallå!
    är det någon som har nån av fisherprice innegungor? jag menar dom större som man kan gunga åt två håll lixom.

är det ljus på rainforesten?
    om du har en ocean wonders använder man ljuset???

vad tycker ni om dom? hur länge är dom användbara? (i ålder)

• Svar på tråden Fisher-Pricer - Ocean Wonders - Rainforest gunga
  • siesus

jag vet inte om jag fattat rätt, men jag har en hoppgunga som är helt fantastisk.
    Den här: www.fisher-price.com/fp.aspx&e=product&pid=40620

Min dotter bara älskar den! Den har ljus o ljud i en del, som man kan stänga av, med ljud från djungeln och musik. Hon fick den när hon var 6 månader tror jag, och hon tyckr fortfarande om att sitta där, nu är hon 9 mån. den går ju att ha upp till 13 kg.

• Moster Ninna

Måste hålla med:
    Min kompis dotter har denna hoppgunga med - Hon älskar den.. Hon är 1 år nu å älskar forfarande den lika mycket som hon gjorde när hon fick den vid 7 månadersålder..

siesus skrev 2008-02-27 23:31:56 följande:
    jag vet inte om jag fattat rätt, men jag har en hoppgunga som är helt fantastisk.Den här: www.fisher-price.com/fp.aspx&e=prod...Min dotter bara älskar den! Den har ljus o ljud i en del, som man kan stänga av, med ljud från djungeln och musik. Hon fick den när hon var 6 månader tror jag, och hon tyckr fortfarande om att sitta där, nu är hon 9 mån. den går ju att ha upp till 13 kg.
  • tvåsmå

Är det en sådan här du menar?

www.babyland.se/innegunga-rainforest-cradle-fisher-p_x_MATK6077.aspx

Vi hade en sådan och bebben gillade att sitta i den (jag tyckte den gungade för snabbt även i långsammaste läget). Den är för små bebisar, tror upp till 9 kg. Inget ljus på vår, men går att gunga i två riktningar och har musik och regn eller regnskogsljud. Figurerna ovan går att få att röra sig upp och ned.

• Sussa76

JA! precis en sån menar jag! men tycker du den är värd priset?

• tvåsmå

Den är dyr, men jag tycker den var jättebra för min bebis, hon ville annars bara vara i famnen hela tiden, men den gillade hon (gillar fortfarande fast hon eg väger lite för mkt...10,5 kg, hon är ca 9 mån). Hon somnade alltid i den när hon var liten. Såå skönt att få lite tid att gå i duschen osv utan att behöva stressa ut. Om det gått att hitta den billigare hade det inte skadat, men då när bebisen kom tyckte jag det var definitivt värt det.

• Sussa76

jo det är ju det som jag tycker är så svårt, att hinna göra nåt eftersom hon alltid vill bli buren, och har två barn till som gärna vill ha lunch å middag, vilket känns svårt när man bär på bebisen...skulle vilja ha nåt som hon trivdes att sitta i en stund så man hinner laga å äta lite mat ibland!

Svar på tråden Fisher-Pricer - Ocean Wonders - Rainforest gunga