• zingoalla

Skriva ut foto för att sen trycka på textil

Har fått en idé om att jag vill skriva ut ett kort på barnen och sen trycka det på ett örngott till farmor som fyller 65 och önskar sig nya kuddar i present.
    Mest som en plojgrej.
    Är ju inte så pysslig så går detta att ordna? Hur går man till väga och vart isf köper man sådant skrivarpapper?

• Svar på tråden Skriva ut foto för att sen trycka på textil
  • zingoalla

tack snälla för tipset.har inte vägarna förbi clas nu bara,men då vet jag att det går att göra.Kanske onoff eller elgiganten kan ha liknande papper

• Marco och Mathias mamma
    zingoalla skrev 2008-02-28 08:43:02 följande:
    tack snälla för tipset.har inte vägarna förbi clas nu bara,men då vet jag att det går att göra.Kanske onoff eller elgiganten kan ha liknande papper
    Det har de säkert...
  • zingoalla

nej skit oxå lyckade s at mig iväg in till stan en runda(Har lunginflamation) men hittade inget papper på onoff eller elgiganten..

• Marco och Mathias mamma
    zingoalla skrev 2008-02-28 13:20:56 följande:
    nej skit oxå lyckade s at mig iväg in till stan en runda(Har lunginflamation) men hittade inget papper på onoff eller elgiganten..
    Osis... Det går ju också att beställa från Clas Ohlson men de har väl en minimigräns och sen så tillkommer tyvärr porto och sånt.
  • zingoalla

ja det går säkert men jag hinner ej,ska ju ha det på lördag.Får tänka om helt enkelt.

• Conny homopappan

du kan gå in i vilken leksaksaffär eller fotoaffär som helst de har sådant papper.. kostar runt 110-115 kr för 5 st papper enkelt du bara stryker på det.. Men ska du ha text tänk på att texten skall vändas bak och fram ananrs blir det fel eftersom du stryker på baksidan av fotopapperet

• Conny homopappan

det finns olika papper för mörka och ljusa textilier tänk på det också när du köper

Svar på tråden Skriva ut foto för att sen trycka på textil