• En bebis i magen

Pappersinsamling som måste stå framme. Vad ska jag ha för kärl?

Ja, det är tyvärr så att jag måste ha pappersinsamlingen framme. Har tidigare haft en korgpåse från ikea som har gett upp totalt. Vad har ni era pappersinsamlingar i? För alla kan väl inte vara begåvade med massor utav utrymme?

• Svar på tråden Pappersinsamling som måste stå framme. Vad ska jag ha för kärl?
  • Bucky katt

Kör på IKEA, vi har en av deras klädkorgar. Finns enkla, med lock så att man slipper se allt papper hela tiden

• stillhet

Hej, vi har två zinklådor med lock (IKEA) som vi satt hjul på. En för papper o en för övrigt. Finns ju fina vita typ soptunnor med lock också(IKEA) finns även helsvarta snygga såna på "Bolagret" på Hornsgatan (sthlm)jag har just köpt en till min sons alla bilar..eller ta en öppen fyrkantig Bruka korg. Det beror ju lite på stilen hemma, det finns ju jättefina rosa gröna o vita plastbackar också på IKEA med hjul. LYCKA TILL!!

• En bebis i magen

Ja, det är ju just det med stilen hemma... De måste stå så att de syns. Skulle vilja ha något somär lite högre så att dottern inte kommer att dyka i det så snart hon börjar krypa. Svårt, jag kollar vidare på era alternativ. Gärna flera tips!

• Coppola

nä..det gick inte...men kolla under förvaring

• OhBabylove

Jag hade en fotpall (IKEA) ståendes i hallen, där jag slängde ner alla tidningar (fick plats väldigt mycket, istället för en "hink" ståendes så kunde man ju även använda din den som sittplats för att sätta på sig skor bl a

• ThatsHot

pappperskasse då den blir full direkt, skitfult men orka,hinna, nej!

• Hoppetossan 79

vi har en HOL eller vad den heter från ikea... ska se om jag kan länka till den.

Moas lillebror föddes 29 maj 2007 - barn är livets största gåva!
Svar på tråden Pappersinsamling som måste stå framme. Vad ska jag ha för kärl?