• oOTindraOo

Presentationssida för oss "Unga Norrtälje/Sthlm´s mammor"!

Jag tänkte att man kunde skriva
    lite om sig själv här för de som är
    nyfikna att veta!

Det är självfallet frivilligt och du får skriva
    precis vad du känner för! Glad
    Man kan ju t.e.x skriva:
    ♥Namn..
    ♥Vart man bor..
    ♥Barn/gravid..
    ♥och kanske en liten "historia" om man känner för det!
  • Svar på tråden Presentationssida för oss "Unga Norrtälje/Sthlm´s mammor"!
  • oOTindraOo

Jag kan börja då!

Mitt namn är Therese.. Kallas för Tess oftast!
    Jag bor med min pojkvän/sambo Patrik som är pappa till vår lilla Tindra!
    Tindra är född 07-11-07 p´å Danderyds BB!

Vi bor i Norrtälje i en 2:a med våra 2 katter Ceacar och tarzan, men siktar på en 3:a här i samma område för vi trivs så bra här!
    Om jag inte bodde i Norrtälje skulle jag vilja bo i Uppsala, där jag har gått i skolan och även har några väldigt nära kompisar!

Är 1/3 Stockholmare! Bodde varannan vecka/helg hos min mamma/mormor på Lidingö under ca 8 års tid! Och jag har bott i Uppsala i ca 4 år!
    Annars är jag Norrtäljebo ända in i själen.. Typ! haha! Är född och uppvuxen här i Norrtälje.

Det var nog det mesta! hehe!

• kim mi

Och jag fortsätter då..

Jag heter Kim, är 26 år och bor tillsammans med min blivande man (gifter oss den 27/4) och min son Tobias född 22 april 1998 och våran gemensamma son Cid som är född 16 novenber 2007.
    Vi bor i Hallstavik i en fyra och trivs jäkligt bra faktiskt.
    "mannen" och min stora son delar ett stort intresse för reptiler så vi har en jäkla massa sånt, dom fick dock flytta ut lagom till Cid kom så han fick sitt rum men en trappa ner så hyr vi en lokal där dom finns ( skönt för mig då jag inte gillar dom...Hemlis )
    Innan jag gick på mammaledigt så jobbade jag på ett demensboende och mannen är kock så här slipper jag laga mat, haha.Flört

Svårt det här att skriva om sig själv...Fundersam

• EmsanPemsan

Jag heter Emilie är 21 år (22 nu i juli ) bor tillsammans med min man som är 27 år (gifte oss 1 september 2007) Har en son sen tidigare förhållande som heter liam och är 2,5år han är hos sin pappa varannan vecka förhoppningsvis inte så länge till då vi ligger i en vårdnadstvist och Liam inte mår bra av att ha varannan vecka boende!
    Min man har sen tidigare en son som heter Max som fyller 5 år nu i april han bor hos oss varannan helg!
    Nu väntar vi vårt första gemensamma barn som beräknas komma den 12 maj!
    Just nu är jag hemma på dagarna är sjukskriven.. Liam är hemma med mig på dagarna!
    ja va väl lite om mig

• Marieeeee

fortsätter jag med...

Jag heter marie, är 21 år (86a) bor tillsammans med min sambo som heter emi.. och tillsammans har vi sonen nicolas som föddes 4 november 2007 såå han är drygt 4 månader..
    vi bor i en 3:a på 85 kvadrat i en förort i sthlm..

just nu är jag mammaledig o gör inget spciellt på dagarna.. är hemma, går promenader, öppna förskolan o dylikt...

jaa vet ej vad jag kan säga mer...

Svar på tråden Presentationssida för oss "Unga Norrtälje/Sthlm´s mammor"!