Praid skrev 2008-02-29 11:04:05 följande:
Tack igen, Leijon! Nu har jag beställt en ny telefontid hos kliniken med en annan läkare, för att höra vad han har att säga... Vad är er plan nu? Kan ni tänka er ÄD? Lycka till, kram
Min Läkare i Falun vill att vi gör ett "sista" försök, vi kanske bara behöver betala hlava beloppet för att det inte ser så bra ut. Han vill då ta bort lite mediciner som jag dagligen äter och göra korta metoden, dvs ingen spray och nedreglering. Han är så fundersam över varför jag får så måååånga tomma blåsor jämt och de enda ägg vi får ut är kassa. Så han vill försöka hitta felet, men om han inte gör det så nämde han ÄD som ett alternativ för oss. Det är många års kö i Sverige till ÄD och jag tror att ett försök kostar 50.000, så det är många tankar i huvudet jusst nu. Jag har alltid trott att "kan man inte få barn på naturlig väg, så kan man alltid göra IVF för då är man garanterad barn" Men guuuud så fel jag kunde ha. Vi har valt att vänta ett tag nu, vi gjorde nyss våran 4:e IVF då vi fick 2 ägg tillbaka, den misslyckades 15/2 då jag fick mens, nu kanske vi startar upp i april/maj, behöver lite andrum. Jag ska gå på fest och må bra nu.
Många kramar