Vad gör DU när du är LEDIG!?
Som rubriken lyder:
Vad gör du när du är ledig från jobbet en dag eller helg!?
Som rubriken lyder:
Vad gör du när du är ledig från jobbet en dag eller helg!?
Idag har jag semester då jag är hemma med en sportlovsledig son och idag ska vi ägna oss åt pepparkaksbakning (här äter vi pepparkakor till påsk o inte till jul.. ) och när det är färdigt ska jag passa på att städa här hemma som annars blir bortprioriterat under veckorna när man jobbar.
Annars är det väl mest att man bara tar det lugnt o njuter av en ledig dag som gäller. Framförallt när man är hemma mitt i veckan.
Går till biblioteket
Fler!?
Jag känner mig nämligen så "tråkig" eftersom jag aldrig hittar på något. Det besvärar inte mig, men självklart ALLA i min närhet! Irriterande!
Jag brukar städa å sånt, sitta vid datorn, kolla på nån film... U name it! Shoppa (men försöker spara pengar nu, hihi)
Det jag gör allra, allra bäst...bara slappar! Aah...jag är en mästare på att få tiden att gå genom att göra ingenting.
åhh, så jag är inte ensam om det då!?
Så vad gör mina vänner och bekanta så "udda" då!?
Tänk om debara narras lite..? För att krydda på sin tillvaro lite!
haha, det är väl det dom gör. Men vill man ha svar och ska gå till botten med saker och ting så funkar alltid FL
..och sen kanske man får lite ideér med:)
städar, tränar, kollar tv, slappar, shoppar, leker med dottern, sitter vid datorn, pratar i telefon
Tycker det är skönt att bara "vara " hemma ibland.
Jag har en massa saker jag BORDE göra idag, men sitter mycket hellre häääär... o bara såsar
Ja, det har du rätt i. Tyvärr så för jag ett ganska trist liv just nu så jag hade inga idéer till dig.
Men...ut och gå i solen kanske? Om ni har sol?
vi har sol och jag ska snart gå ut en sväng
Skönt att det inte bara är jag som är en "tråkmåns" då!
Känner hur mycket krav man har på sig om hur man måste göra si och så och det och det, när ingen annan gör det