• Snusslan

Dumt att ta grav test på eftermiddagen?

Har oregelbunden mens och vill se om jag är gravid.

Vet ej om vi träffade in äl eller inte. (om jag nu haft nån)
    Har nu varit och köpt apoliva grav test.
    Är det dumt att testa nu eller ska jag vänta tills imorgon bitti?

• Svar på tråden Dumt att ta grav test på eftermiddagen?
  • raspberryrevolution

Om du är på BIMdagen eller över så spelar det mindre rolll vilken tidpunkt du testar, innan BIM bör man ta morgonurin för ett säkrare resultat

• Grodan Soda

Jag testade morgon och kväll med CB-stickor. Negativt. Till slut köpte jag ett digitat test och testade sent en kväll, och fick se det efterlängtade plusset.

• Snorkis

Man kan testa när som helst på dagen, bara det har gått 4 timmar sedan du sist kissade... Det står väl även i bruksanvisningen?

Lycka till!

• Snusslan
    Snorkis skrev 2008-02-28 14:00:50 följande:
    Man kan testa när som helst på dagen, bara det har gått 4 timmar sedan du sist kissade... Det står väl även i bruksanvisningen?Lycka till!
    Nej inte de med 4 timmar.
    Tack :)
  • Snusslan
    raspberryrevolution skrev 2008-02-28 14:00:36 följande:
    Om du är på BIMdagen eller över så spelar det mindre rolll vilken tidpunkt du testar, innan BIM bör man ta morgonurin för ett säkrare resultat
    Okej, ja jag vet ju som sagt inte när jag har bim.
  • Snusslan

Tog ett nu men jag gjorde fel och det kom bara ett svagt svagt streck. Alltså ett spökstreck.

Jaja får köpa ett nytt och ta ett i morgon bitti.

• Snusslan
    danstina skrev 2008-02-28 14:00:47 följande:
    Jag testade morgon och kväll med CB-stickor. Negativt. Till slut köpte jag ett digitat test och testade sent en kväll, och fick se det efterlängtade plusset.
    Grattis förresten!!!
  • smurfis

Hallå! Smyger mig in här och gör ett litet tillägg. Det med att det måste ha gått 4 timmar sen du sist kissade gäller för CB digitalt ÄLtest...Har aldrig hört att det gäller för gravtest...

Kram och hoppas att du plussar :)

• Empo

Jag testade + med tre olika märken 5 dagar före BIM och det var på eftermiddan!

• Snusslan
    Empo skrev 2008-02-29 10:20:39 följande:
    Jag testade + med tre olika märken 5 dagar före BIM och det var på eftermiddan!
    Stort grattis till dig!
  • antons bejb
    Snusslan skrev 2008-02-29 10:15:08 följande:
    Dumma spökstreck...
    men är du säker på att det är ett spökstreck o inte ett svagt "gravidstreck"?? har du en bild på det?
  • Snusslan

antons bejb skrev 2008-02-29 10:36:41 följande:

men är du säker på att det är ett spökstreck o inte ett svagt "gravidstreck"?? har du en bild på det?
    Nej jag tog ingen bild för jag blev irriterad så jag slängde testet :)
    Kan ju testa efter helgen igen men jag tror inte det är ett plus. Har tyvärr inte den turen känns det som.
    Men kroppen känns konstig. Har fullt med flytningar, är väldigt trött och magen känns "hård"..
  • Grodan Soda
    Snusslan skrev 2008-02-28 14:26:54 följande:
    Grattis förresten!!!
    Tack!

Så, hur går det för dig? *nyfiken*
Svar på tråden Dumt att ta grav test på eftermiddagen?