När börja använda babysitter?
När började ni använda baysitter till era barn?
När började ni använda baysitter till era barn?
Vi började smått när de var en månad men det var inte förän när de var två månader som de på riktigt började gilla att sitta längre stunder i dem.
Vi började redan efter nån vecka. Fast jag har hört att man ska vänta lite med de gamla klassiska babysittrarna, de där tyget bara är spänt mellan en stålbåge. Det ska helst vara nåt riktigt stöd för ryggen.
Vi använder det varje dag med sonen sedan han är ca två månader (hade ingen babysitter innan) det ska bara inte vara så länga (inte som parkering) men han älskar det!
Har använt den korta stunder från start. Tex haft den med in i badrummet när jag duschat eller i köket när jag lagat mat eller ätit. Mina barn har älskat det, men det gör tyvärr inte alla...
vi har använt den sedan första början och han älskar den, han är nu 3 v. Nu har lekbågen åkt upp också och han tittar på den med stora ögon.Men ska inte börja använda den om det inte går att få den till fullt liggläge. Men det har vi så det var inga problem enligt BVC.
från ungefär 4 veckor. Jag testade nångång innan men då gillade han det inte alls.
Jag har använt från dag 5 när vi kom hem från BB.
Vi har en modernare babysitter med ordentligt stöd i ryggen.
Dottern sov mkt i den de första veckorna.. Den går att lägga i fullt ryggläge och blir då likvärdig sängen.
vi har börjat använda vår nu och lillan är 10 dagar.. men vi kan sänka den helt
har en klassisk å började när hon ar nån vecka tror jag, men hon gillar inte att sitta där för länge å då får man höra det :)
Hade min från första början!. Några dagar gammal...
Var kanon när man skulle ta en dusch eller diska.. Inga längre stunder.
Min kan man ändra i vilka läggen man vill, fullt liggläge dessutom..
Har man en babysitter som man kan välja ett liggandeläge så kan man börja redan från start... men har man en som är ganska sittande i läget bör man vänta. Ryggen kan ta skada om dom sitter i för tidig ålder.