Alla som har Bugaboo Bee
...Kan väl skriva lite för och nackdelar här. Vet att det finns en Bugaboo tråd men vill samla Bee åsikter i denna tråden då vi är nyfikna på den. Har redan en Bugaboo Cameleon som är FANTASTISK. Men hur är Bee?
...Kan väl skriva lite för och nackdelar här. Vet att det finns en Bugaboo tråd men vill samla Bee åsikter i denna tråden då vi är nyfikna på den. Har redan en Bugaboo Cameleon som är FANTASTISK. Men hur är Bee?
Vi har precis köpt en. Alma är 2 år och åker gänra i sin Bee och gärna fortfarande emot mig. Det jag gillar bäst är den stora sufletten och varukorgen som är så lätt att komma åt. Hjulen är oxå toppen för det känns som att vagnan "flyter" fram Vi är helnöjda med Bee!!
Vi har en till dottern som är 1 år. Vi tycker att den är super. Lätt att fälla oah fälla upp (går att göra med barnet i famnen med en hand). Bra varukorg och fullt liggläge med stor suflett som skyddar barnet. Vändbar sittdel är helt enkelt toppen.
Att den bara väger drygt 7 kg är helt otroligt med tanke på alla funktioner som den har.
Det enda jag inte gillar är att selen inte är en midjesele och en axelsele (alltså att man måste nästan knäppa båda) på våran Cameleon knäpper jag bara midjeselen. Äh svårt att förklara.
Inte ännu men vi funderar oxå på en sån till sommaren till Olivia. Verkar hur bra som helst. Om den är hälften så bra som Cameleon så blir vi iaf nöjda *asg*
*puffar*
Ingen mer???
Vi ska nog åka och kika på den en gång till imorgon och göra ett beslut. Det lutar åt en sådan iaf. Ska bli roligt med en ny vagn.
Någon som vet vart det finns för direkt leverans?
Vi har den! Kan bara säga att den är verkligen värd sina pengar. Vi är mycket nöjda. Det bästa är nog den vändbara sittdelen, stora skyddande sufletten och varukorgen som är så bra.
BEE är en toppen vagn
Liten smidig och läcker
Som med allt bugaboo har är den genomtänkt in i detalj .
Fördelar:
-Vändbar
-smidig
-lättkörd
-höj/sänkbart handtag
-liggläge,viloläge,sittläge
-rymlig och lättåtkomlig varukorg.
-fälls ihop med sittdel på
-lätt att fälla
-tar typ ingen plats ihopfälld
-storsuflett
-högtryggstöd
-barnet sitter bekvämt.
-finns säkert mkt mer som jag glömt
-Nackdelar
-Att jag inte riktigt kan bestämma mig om jag ska köra BEE eller CAM när vi ska ut och gå
Kramizz
Jag är jättenöjd med min Bee! Smidig och enkel att fälla, skön att köra. Det perfekta komplementet till min cam. Håller dock med Stargirl att jag tyckte selen var jobbig till en början men jag har nu löst det så att jag dragit axelremmarnas fästen genom samma öppning som midjeremmen och fäst dem i hållarna för ryggen längst ner och spänner dem bara runt midjan (någon som förstod hur jag menade??? ) Så han har det vadderade som egentligen ska vara över axlarna närmast runt midjan så det blir mjukt.
Vi köpte en Bee för några dagar sen, supersmidig att köra. Liiten ihopfälld, ska bli så skönt att ta med den när vi reser istället för en ranglig paraplysulky.
Varukorgen är toppen, sufletten är stor och skyddar jättebra.
MEN alltså, är det verkligen bara jag som tycker att den är något smal i sitsen? Det funkar ju absolut, men min dotter ser lite inklämd ut med jacka på.