Är det nån som testat minus på testdag, fått mens och plussat under mensen?
Jag hade testdag torsdag 21/2 (ruvardag 14)efter mitt första IVF. Jag väntade och testade inte förrän dagen efter på ruvardag 15 och det blev minus . Ringde samma dag till kliniken och meddelade reultatet. De frågade om jag fått mensen, men eftersom jag bara fått lite bruna flytningar tyckte de att jag skulle testa igen några dagar senare eftersom det inte behövde vara kört. JAg fick dock mens redan samma eftermiddag och har så haft i 6 dagar (rikligare än jag har normalt). HAr en massa billiga tester hemma så jag fortsatte ändå att testa varje dag och tro det eller ej men dag 16 var det ett mycket svagt utslag och sen har det blivit något starkare varje dag. Det är fortfarande inte så starkt men nu är det helt klart tydligt. I förrgår ringde jag kliniken och sade att jag kanske ändå testat plus så igår fick jag komma och lämna blodprov. Det visade på låga halter hcg, men innan de ville säga varken bu eller bä så ville de att jag skulle koma tillbaks om en vecka och lämna nytt blodprov för att se om hormonhalterna ökat.
Nu har man börjat hoppas igen, men ändå vågar man inte tro på under. Är det nån annan som varit med om nåt liknande? och hur slutade det då, plus eller minus?