Visst borde IKEA ha skruvar löst till försäljning,spälsängen måste sitta ihop ju:)
3 veckor kvar till BF:) o alla skruvar är borta till spälsängen.. men visst borde ikea ha extra? kan ju inet bara vara jag som strulat bort?
3 veckor kvar till BF:) o alla skruvar är borta till spälsängen.. men visst borde ikea ha extra? kan ju inet bara vara jag som strulat bort?
Man kan köpa lösa skruvar där man reklamerar varor och sånt. Det brukar kosta nån krona.
Kan var så att de inte fanns med. Köpte en tvbänk och ett par skruvar fattades. Fick en ny påse...
nej..klantiga vi har strulat bort dom:/
på "mitt" ikea i älmhult finns det en jättestor låda med lösa skruvar man kan köpa, då kan man plocka precis dom man behöver. mycket bra tycker jag!
Byten och återköp säljer sånt. Skulle det saknas från början kan man ringa kundservice så skickar de nya om man inte bor i närheten av IKEA förstås och kan ta sig smidigt.
Vet inte vart du bor, men på ikea i Kungens Kurva (sthlm) så har dom en hel vägg med skruvar vid byten/återköp som man köper i lösvikt (12:-/hg om jag minns rätt)
Det finns pärmar där oxå med monteringsbeskrivningar på respektive möbel så man lätt kan se vilka skruvar man behöver!
låter super:) måste man bara dit då eller hoppas på att ngn annan ska dit..:/
hmmm Du skriver att du bor i "norrland". Om du handlat på IKEA Birsta så är det bara att gå till informationen och fråga vart du ska vända dig för att kunna få/köpa nya.
japp det är där vi handlar:)
På IKEA i Kållered (Gbg) kan man det. Man skänker bara några kronor typ till Rädda Barnen tror jag det var. Sen får man ta de man behöver.
Hej,
När jag hade tappat bort skruvarna till en IKEA hylla jag hade, så ringde jag dem. Jag fick skruvarna hemskickade gratis.
Dock visade sig att min hylla var lite för gammal (3 år!) och jag fick skruvar till en ny hylla istället och de passade inte.
Det vara bara att köpa ny bokhylla!