• Twinkiie

Privat UL närmast Mariestad?

KSS säger ju ej kön. Så blev hänsvisad till barnmorskegruppen i gbg eller sthlm när ja var där och gjorde rutin UL. Ingen som vet något närmare? (Om ni varit där, berätta gärna vad ni tyckte och prisuppgifter)
    Går in i vecka 25 imorgon och har hört att de är bäst att göra UL:et i v. 26-29? Är det så? Är jag ute i mindre god tid för att beställa ett?

Tack på förhand =)

/Nyfiken till tusen

• Svar på tråden Privat UL närmast Mariestad?
  • kobebis

Privat UL kan du göra hos Urban Claesson i skövde, vet dock inte om han gör könsUL. Det får du nog ringa o fråga. Sen hittade jag Maria Dahle´n i Mariestad som oxå är gynekolog/förlossningsläkare. Alltid värt att kolla upp. Men iom att västa götalandsregionen är väldigt restriktiva mot just könsUL så är det nog mycket troligt att de inte utför könsUL.

berätta gärna om du hittar ngn i närheten som gör könsUL, är liten nyfiken jag med

• Jennie77

Halloj!

Jag bor i Karlsborg och jag åkte upp till Linköping och gjorde köns ul. (Även 3D/ 4D) Gå in på www.crocus.nu för mer info.

Lycka till!!

• lille08
    Jennie77 skrev 2008-03-01 09:30:43 följande:
    Halloj!Jag bor i Karlsborg och jag åkte upp till Linköping och gjorde köns ul. (Även 3D/ 4D) Gå in på www.crocus.nu för mer info.Lycka till!!
    Dit ska jag också åka, har bokat tid där. Det är ju några mil att åka och kostar en slant, men det är det säkert värt. Var du nöjd med ditt ul som du gjorde där?
  • Twinkiie

=d tack för alla svar =d

Svar på tråden Privat UL närmast Mariestad?