• Halv brasilianskan

Ni som äter reductil har ni blivit mer frusna av er?

Hej alla

Jag har märkt jag är mer frusen av mej nu när jag går på reductil ätit det sen början av januari . Nån mer som är det ?

• Svar på tråden Ni som äter reductil har ni blivit mer frusna av er?
  • Cedergren

hej ja jag har med märkt det .

händer fötter och näsan är nog de värsta .

sen har jag väll inte den bästa blod cirkulationen . men helt klart mer frösen .

• snissi

Det beror inte på Reductilen. Frossan brukar vara ett tecken på viktnedgång... Kroppen försöker behålla sina kilon, men till slut går det inte längre så man börjar frysa.

• Halv brasilianskan

Hejsan 
    Skönt höra att det är fler som är frysna ahha jag har börja sova me sockar på jag fråga läkaren varför jag har blivit så frysen då sa hon det bli så när förbränningen ökar o man går ner i vikt .
    Hur går det för er me vikten här går det bra ska väga mej den 12 mars jag har valt att inte köpa nån våg hem känner bättre att väga mej hos doktorn mer spännade men mina byxor börja hänga märker stor skillnad omgivningen märker skillnad me bara postiva komplimanger man får är så skönt att gå ner i vikt så man kan köpa kläder som inte är för endast stora stl .Finns ju inte så mycket att välja där men nu kan man börja välja o vraka :)

Lycka till alla frysna :) me vikten

• pluppfamiljen

Vad skönt att höra jatt man fryser för att man går ner. Jag fryser nästan hela tiden... Hutter hutter

Svar på tråden Ni som äter reductil har ni blivit mer frusna av er?