• Fillifjonkan1

barn födda v.22- 27??

Någon som har erfarenheter av barn som klarat sig som är födda så pass tidigt??

p.S I love you..
  • Svar på tråden barn födda v.22- 27??
  • Länk

Nja, jag har inget barn födda så pass tidigt, men jag har en lillasyster som är född i v 25.

Hon har klarat sig rätt bra å blir 21 i år.

• Fillifjonkan1

hotten,, i vilken vecka föddes hon??

p.S I love you..
  • Fillifjonkan1

puffar

p.S I love you..
  • Isalel

har en jobbarkompis som födde i v 24, hennes tjej vägde inte mer än 700 gram men nu när 3 månader har gått så har hon fått komma hem, då som en normalstor nyfödd :)

• Nellies matte

V.26 är min flicka född i. 

Nellie och Ella, ni är allt för mig!
  • MsBeauty

min son är född v. 24, vägde 700 gram.

• o0Mia0o

min lillebror är född i vecka 26 (25+2)
    lever och mår väl idag 21 år senare

• 123Vissla

Min flicka föddes i v.23+6 och vägde 428g. Nu är hon som vilken annan liten sprallig tjej som helst..

Har flickan Ella född i v.23+6.
  • raya

Mina tv är född i v 22.
    Full fart hela dagarna

• eriksvensson84

gustav och linnea kom ut vaginalt v25+1 o vägde 595 respektive 610 gram... gustav fick operera tarmen i upsala samt ductus i göteborg, ska tillbaka till göteborg den 8 april för att lägga ner stomipåsen han fick i upsala, föddes i örebro och bor i skövde...dom har sett mycket av sverige redan, fick komma hem från neo ganska exakt då dom egentligen skulle ha kommit den 3 mars...och nu mår dom bra och ligger på 3 respektive 4 kilo

• Klara 80

Vår lilla tjej föddes i v.26+1 och vägde 610g. Idag är hon 3 mån (40+1) och väger över 2 kg. Har fortfarande syrgas och sond här hemma, men mår annars bra!

• karusell
    fick yvillingar v-27+ (nationaldagen 2007 i örebro)
    pojkarna vägde 1040 & 1075 båda var 35cm
    var kvar på neo i 3månader
    idag..nästan 10månader vikt 6300... & 6800......ca båda 63cm
Svar på tråden barn födda v.22- 27??