• måntroll

är eran bebis lugn i magen på nätterna?

jag är i v.37 men bebis har alltid varit lugn och stilla på nätterna,, och de e ju skönt så man kan sova,,
    Är era oxå det?

• Svar på tråden är eran bebis lugn i magen på nätterna?
  • viseversa

min dotter sov hela nätterna i magen och gör det fortfarnade.Hon är nu 10mån! och har alltid sovit hela nätter.

• Imox

är i vecka 28 o jag vaknar iaf inte av att han grejar i magen så jag tror han sover :P

• Älsko

Min är jätte lugn med.. förut var det jätte liv.. Men nu sover bebisen hela nätterna förutom om jag springer upp på toa och sen lägger mig ner men då rör den sig lite bara sen äre stilla igen :)
    men han/hon är livlig på dagen :)

• måntroll

hoppas min bebis oxå fortsätter sova på nätterna när hon kommer ut,, som din viseversa de vore ju kanon ju

• Viggo och pyrets mamma

Exakt liakdant för mig, med undantaget att min bebeis alltid varit lugn i magen på nätterna, även tidigare i graviditeten. Den bökar lite på kvällen när jag lägger mig, som att den säger godnatt och sen är det lugnt och stilla.

Älsko skrev 2008-02-29 10:04:47 följande:
    Min är jätte lugn med.. förut var det jätte liv.. Men nu sover bebisen hela nätterna förutom om jag springer upp på toa och sen lägger mig ner men då rör den sig lite bara sen äre stilla igen :) men han/hon är livlig på dagen :)
  • Nussebarnet

Min bebis kommer igång vid 11 på kvällen, då är det ett himla liv och sen håller det på hela natten. hoppas verkligen att det hinner ändra på sig tills den kommer ut, är i vecka 24 nu.

• viseversa

ja jag tror nästan det.när mamma väntade mig så sov jag också hela nätterna i magen. Och när jag föddes så var det samma sak där.jag har redan som nyfödd sovit från 8-8 nästan varje natt.

måntroll skrev 2008-02-29 10:07:22 följande:
    hoppas min bebis oxå fortsätter sova på nätterna när hon kommer ut,, som din viseversa de vore ju kanon ju
  • Bobbenn

Full rulle mellan ca 20-22 & 00-0130 sedan lugn

BF 27/3-08
  • Hugo Boss

jag tror att min bebbe sover på natten..i början kände jag av h*n ngn gång..men nu är det stilla..hoppas verkligen att det håller i sig även när vi har lill*n hos oss =)

tiden som var gick snabbt..men tiden i nuet går sakta...fast snart är det maj =)
  • Cryback

Min håller igång på dagarna och sover på nätterna! (vad jag vet, känner i alla fall inget på nätterna) Man hoppas ju som sagt att det håller i sig sen när han kommer ut Glad

Svar på tråden är eran bebis lugn i magen på nätterna?