• johandra

Var köpa bra,skön och prisvärd soffa?

Ja det undrar jag..

Vad har ni för soffor,var köpte ni den och vad kostade den?

Vi köpte en ny soffa på ett lokalt ställe här i E-tuna men den håller inte måtten så vi måste lämna tillbaka den..

vill gärna ha en med divan alt. hörnsoffa...djup vill vi ha den oxå så man kan lägga upp benen bekvämt..

Mamma till världens finaste Ella 060309 och Alice 071219
  • Svar på tråden Var köpa bra,skön och prisvärd soffa?
  • MaijaO

JAg köpte IKEAs Ektorp(?) hörn/bäddsoffa i mellandagarna och är grymt nöjd.

• CarlHerman

vi har precis fått hem mios Studio, tror jag det är. Den har divan och är väldigt djup och skönt. Kostade 11300kr med hemkörning med det tyget vi valt, billigt för en bra soffa. Man får välja tyg, armstöd, ben, "kuddlängd" mm.

• Magic1

Jag väntar hem en divansoffa från Mio. Monza heter den. Om man tog ett ljusgrått tyg så kunde man få den hemlevererad inom en vecka. Jag valde dock ett mörkare grått tyg (pga hund och barn) men får då vänta i sex veckor. Det fanns fler färger också. I den ljusgrå nyansen tror jag att den skulle kosta runt 8500:- + att man nu får 1000:- för en gammal fotölj, soffa osv i inbyte. Ni kanske känner någon som vill bli av med sin om inte annat? Det kan ju vara värt att släpa ut den eftersom man dessutom får låna släpvagn gratis hos Mio. De andra tygerna kostade lite mer.

LYCKA TILL

• Blossi

Vi köpte en specialbeställd variant från Bo Concept. Jätteskön och jättefin. Med en divan del och en fotpall. Kan varmt rekommendera.

Yesterday is gone. Tomorrow has not yet come. We have only today. Let us begin.
  • Dalkulla

Vi har beställt en divansoffa fr Mio och den heter Sit Down 10900 kr, har ännu bara provsuttit i butiken men den verkar kanon, fanns massa färger och grejs man kunde beställa till! Lycka till!

Svar på tråden Var köpa bra,skön och prisvärd soffa?