• linduspindus

min lilla mormor...

min lilla mormor ligger för döden och allt känns förjävligt...
    Hon ska fylla 90 i höst men vi får nog inte uppleva den dagen.
    Det känns så sorgligt att de människor man haft omkring sig hela sitt liv nu håller på att försvinna.

Visst jag är glad över att hon har varit här så länge med oss men man önskar ju att man fick mera tid...
    För 2 år sen dog min älskade farmor och nu är det mormors tur.. om hon nu inte nu bättrar på sig.

Men det vore väl skönast om hon fick somna in, ligger nu medvetslös efter hjärtstillestånd..
    Jag sitter 40 mil därifrån och kan inte ens åka upp och krama hennes lilla hand...ska nog åka upp imorgon om det inte hänt något under natten.

Livet är tufft...

• Svar på tråden min lilla mormor...
  • ronja04

Jag beklagar...det känns för jävligt när en nära går bort...

Hade jag varit som dig hade jag kört dit imorgon!!

Min far gick bort 7jan i år och jag fanns inte vid hans sida. Han hade haft cancer ett tag men det kommer ändå så hastigt..
    Hann inte in till sjukhuset, och det känns fortfarande hemskt..
    Har alltid varit pappas flicka och följde med honom överallt när jag va mindre..

Många kramar till dig

• linduspindus

Tack, beklagar även din sorg, förstår att det känns hemskt!
    Är ännu hemma med supersjuk dotter som inte riktigt är redo för att ut och resa tyvärr. Men ska åka upp i veckan som kommer, hoppas bara jag får se henne en gång till.

kram tillbaka!

• Em00

Vill du verkligen träffa din mormor,
    så skjut inte upp resan..

• linduspindus

Tyvärr så hann jag inte, min älskade lilla mormor somnade in tidigare idag. Allt känns förjävligt men jag vet att hon vet hur mycket jag älskar henne.

Sov gott lilla mormor!

• Fru Bryngelsson

Förstår din sorg,,, Genomgår samma sak...
    Hann inte upp men vill hellre minnas henne som hon var innan..

• linduspindus

åh va trist! ja man får minnas henne som hon var, min mormor vinkade alltid i fönstret när man gick, glad och fin, ett bra minne!

Svar på tråden min lilla mormor...