Var du extra hungrig innan förlossningen?

Man kan väl tro att det inte kommer att ta alltför många dagar innan min buse vill kika ut, så jag har en teori om att kroppen laddar.
Hur var det för dej? Var du extra hungrig innan din förlossning?
Hej.
Jag kommer ihåg att jag var hungrig några dager innan, men dagen det sen satte igån på eftermiddagen kunde jag inte äta nått, var mätt på en halv macka. åt knappt någn lunch.
Ja,, det är säkert dax snart då.
Lycka till.!
Veckan innan andra dottern föddes åt jag HELA tiden! Glömde bort att jag ätit middag och lagade mat vid 9 tiden urförbannad för att jag inte fått nån mat. Maken upplyste mig snällt att jo, vi hade visst ätit middag vid 6, som vi alltid gör! Som tur gick det över när lilltjejen föddes, annars kunde det ha slutat riktigt illa!
Jag hade nog sämre aptit precis innan förlossningen, nu när jag tänker på det. Jag var inte alls särskilt hungrig.
Jag troro inte jag var spec. hungrig innan förlossningen, men efter andra förlossningen var jag riktigt hungrig, jag åt allt...
Inte före, åt bara för att man måste, MEN EFTER - MUMS!
Hmm.. Fler?
Fick gå upp igen på kvällen och äta för jag var så hungrig att jag mådde illa. Sen somnade jag och vaknade av att vattnet gick!
ja hade sämre aptit innan fl o när värkrana satte igång så kunde ja inte äta alls , åt nog bara välldigt lite lunch innan ja åkte in till förlossningen sen åt ja inget mer
Jag var hungrig innan förlossning och frågade om mat men jag fick inte äta på förlossningen, inte ens dricka vatten, eftersom de beredde för akut snitt... Men det är säkert så som du skriver, att kroppen laddar för förlossning?
Syrran har 1 månad till förlossning med andra barnet, hon är bara hemma och äter hela tiden nu
verkar vara lite olika då....
Jag åt mer än vanligt några dagar innan. Under själva förlossnigsdagen (födde kl 17) var jag inte hungrig alls. Dock frågade jag så fort som jag hade förlöst om jag fick äta något.
Man kan ju tröstäta med, sugen på mat det är färdör många går upp i vikt
Nej, snarare tvärtom. Dagarna innan förlossningen startade så hade jag inte nån aptit alls! Fick rent ut sagt tvinga ner maten.
Nej tappade all matlust och inte tusan har den kommit tillbaka. Dottern föddes förra fredagen och det jag ätit under denna veckan är lätträknat.